همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با توانی که دارد هر گونه تهدید در مرزهای کشور را نابود خواهد کرد.

کیومرث حیدری

امیر «کیومرث حیدری» در گفت و گو با خبرنگار دفاعی ایرنا، اظهارداشت: امروز توان رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حدی است که به هیچ قدرتی اجازه تهدید میهن عزیزمان را نخواهند داد.

وی افزود: نیروی زمینی نیز به تبع از دیگر نیروهای مسلح برای رویارویی با هرگونه تهدید از آمادگی کامل برخوردار است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: هم اکنون نیروی های ما در تمامی مرزهای جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت حضور دارند و از مرزهای این میهن اسلامی پاسداری می کنند.

حیدری اظهارداشت: نیروی زمینی ارتش با تکیه بر توان داخلی و نیروهای خود توانسته به خود کفایی برسد و نیازهای دفاعی خود را در داخل کشور تولید کند.

وی عنوان کرد: ارتش، متکی به ولایت و ذهن های خلاق نیروهای خود است که از آن یک نهاد انسان محور می سازد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد قطعه سازی و تولید علم اظهارداشت: امروز پیام رهبری پیگیری شده و این پیام نصب العین تمامی نیروها بویژه نیروی زمینی قرار گرفته است.

حیدری با اشاره به امنیت کامل در مرزهای کشور گفت: مردم میهن عزیزمان با آرامش به زندگی روزمره خود بپردازند و بدانند که هیچ قدرتی توانایی تهدید ایران اسلامی را ندارد.

کد خبر 270106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha