همشهری آنلاین: معاون سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی از امکان اصلاح و انتخاب رشته مجدد در رشته‌های با آزمون سراسری سال ۹۳ دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: انتخاب رشته‌های مجدد فقط در همان مجموعه‌ای که آزمون داده شده است امکان‌پذیر است.

به گزارش ایرنا، سید مجتبی علوی فاضل با اعلام اين خبر گفت: داوطلبانی که به هر دلیلی در انتخاب رشته اولیه خود، رشته محل‌های مورد نظر و یا سهمیه خود را در سایت معاونت سنجش و پذیرش به درستی ثبت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته مجدد خود اقدام کنند.

وی افزود: اگر داوطلبان به هر دلیلی در انتخاب رشته خود دچار اشتباه شدند، می‌توانند دوباره و یا حتی در صورت اشتباه مکرر امکان انتخاب رشته‌های بعدی نیز وجود دارد.

علوی فاضل با بيان اينكه انتخاب رشته‌های مجدد فقط در همان مجموعه‌ای که آزمون داده شده است امکان‌پذیر است، خاطرنشان كرد: برای معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامي، آخرین انتخاب رشته داوطلب ملاک قرار خواهد گرفت و ثبت‌نام‌های قبلی عملاً منتفی خواهد شد.

معاون سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامي اعلام كرد كه مهلت انتخاب رشته با آزمون تا ساعت 20:00 روز سه‌شنبه 4 شهريور ماه به پایان خواهد رسید.

کد خبر 269869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha