همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از موافقت با بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دانشگاه آزاد برای زنان با ۲۰ سال سابقه خدمت و برای مردان با ۲۵ سال سابقه خدمت پس از تصویب هیات رئیسه این دانشگاه خبر داد.

به گزارش فارس، دكتر حمید میرزاده در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامي درباره طرح بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دانشگاه آزاد، گفت: آن دسته از کارکنان زن با 20 سال سابقه خدمت که داوطلبانه درخواست بازنشستگی داشته باشند، 25 سال سنوات و برای آن دسته از مردانی که با 25 سال سابقه خدمت درخواست بازنشستگی داشته باشند، 30 سال سنوات در نظر گرفته خواهد شد که مقرر شد در هر دو مورد پس از تصویب هیات رئیسه، جزئیات آن توسط معاون اداری مالی دانشگاه اعلام شود.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي همچنين از افزایش حقوق کارکنان اين دانشگاه در بودجه سال 94 خبر داد و گفت: مقرر شد جزئيات اين افزايش حقوق توسط معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اعلام شود.

ميرزاده با تاکید بر اینکه «اگر با فردی مشکل سیاسی هم داریم، نباید از جاده انصاف خارج شویم»، اظهار داشت: کاش رفتارهای رایج سیاسی در جامعه ما با آموزه‌های قرآن و اسلام هماهنگ باشد.

وي همچنین از تعامل بیشتر مدیران دانشگاه آزاد در دوره کنونی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تا کنون با 230 نفر از نمایندگان مجلس در تهران و در سفرهای استانی دیدار و گفت‌وگو داشته‌ایم و از این پس نیز معاونان و روسای دانشگاه حضور پررنگ در مجلس خواهند داشت.

کد خبر 269691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha