پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور کشورمان پس از سفر ۲ روزه به اردبیل، این استان را به مقصد تهران ترک کرد. در این سفر ۷۶ طرح از جمله تکمیل پایاب سدها، تکمیل راه‌آهن اردبیل، خروج واحدهای تولیدی و صنعتی از رکود، بهبود آب شرب اردبیل، الحاق اردبیل به منطقه آزاد ارس تصویب شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای روحانی در این سفر همراه شماری از وزیران و معاونان، بعد از استقبال مردمی در ورزشگاه تختی و در جمع مردم استان اردبیل سخنرانی و در جمع علما، فضلا و روحانیون و همچنین جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری حضور پیداکرد و دیدگاه دولت را در بخش‌های مختلف توسعه همه‌جانبه کشور و استان اردبیل تشریح نمود.

وی صبح امروز نیز در جلسه ایثارگران، نخبگان و برگزیدگان اردبیل در سالن ولایت حاضر شد، سپس با حضور در جلسه شورای اداری به مشکلات و مسائل مختلف استان اردبیل رسیدگی کرد و برای تشریح این مصوبات و پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران، درآخرین گام در نشست خبری با اصحاب رسانه اردبیل شرکت کرد.

در این سفر 76 طرح از جمله تکمیل پایاب سدها، تکمیل راه‌آهن اردبیل، خروج واحدهای تولیدی و صنعتی از رکود، بهبود آب شرب اردبیل، الحاق اردبیل به منطقه آزاد ارس تصویب شد.

کد خبر 269524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha