سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۰
۰ نفر

تازه‌ترین روایت از ماجراهای «شهر موش‌ها» ۲روز پیش از آغاز اکران عمومی برای مدیران سینمایی و نمایندگان رسانه‌های گروهی به نمایش درآمد و همزمان مجتمع سینمایی کورش در غرب تهران با ۱۴سالن و بیش از ۳هزار صندلی به جمع سینماهای پایتخت پیوست.

سینما-شهرموش ها

 به گزارش همشهري، مشهورترين و قديمي‌ترين شخصيت‌هاي عروسكي تاريخ تلويزيون پس از حدود 30سال دوباره بر پرده نقره‌اي جان مي‌گيرند و از صبح فردا بسياري از سينماهاي تهران و شهرستان‌ها با اكران شهر موش‌ها2 بچه‌هاي دهه60 را به سال‌هاي دور مي‌برند. در اين فيلم مرضيه برومند روي صندلي كارگرداني نشسته و ديگر خبري از محمدعلي طالبي نيست كه نسخه اصلي شهر موش‌ها را با همكاري يكديگر ساخته بودند.

در برنامه رونمايي از تازه‌ترين روايت از ماجراهاي موش‌هاي دوست‌داشتني، فرهاد توحيدي نويسنده فيلمنامه شهر موش‌ها2 نامه‌اي منتسب به رئيس فرهنگستان موشي را خواند و ديگر عوامل توليد، از كارگردان تا تهيه‌كنندگان، هر يك درباره ويژگي‌هاي فيلم سخن گفتند. برخي معتقدند كه هدف‌گذاري سرمايه‌گذاران و توليدكنندگان اين پروژه بزرگ رسيدن به ركورد فروش بالاي 10ميليارد است كه به معني كشاندن بيش از 2ميليون نفر به سالن‌هاي تاريك خواهد بود.

در فيلم جديد كپل، نارنجي و ديگر شخصيت‌هاي موشي همراه با فرزندان خود ازجمله كُپُلك توانسته‌اند بزرگ‌ترين دشمن موش‌ها يعني «اسمش رو نبر» يا همان گربه را از بين ببرند و در شهر آسوده و راحت زندگي مي‌كنند. برومند در مراسم رونمايي از شهر موش‌ها با گرامي داشتن ياد زنده‌ياد كامبيز صميمي مخفم گفت: من در اين پروژه بزرگ همه تلاشم را براي ساختن يك كار خوب انجام داده‌ام و اميدوارم مورد پسند مردم قرار بگيرد. منيژه حكمت هم گفت: ما امروز اينجا جمع شده‌ايم تا از بزرگ‌ترين پروژه سينماي كودك رونمايي كنيم. در اين فيلم همه پتانسيل‌ها براي كودكان لحاظ شده و در روند توليد نزديك به هزار نفر صاحب شغل دائم و موقت شده بودند. در زمان اكران در سراسر ايران هم حدود هزار نفر همكاري خواهند كرد. اين پروژه با حمايت بخش خصوصي و مشاركت دولتي ساخته شد و مناسبات اقتصادي را در عرصه تهيه‌كنندگي سينما تغيير داد.

کد خبر 269290

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha