یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

مردی که خودش را مشاور عالی یکی از سازمان‌های دولتی معرفی می‌کرد به جرم کلاهبرداری میلیونی دستگیر شد.

چندي قبل مردي به پليس شهرستان شبستر مراجعه كرد و خبر از كلاهبرداري 150 ميليون توماني داد. او گفت:‌ مدتي قبل دخترم در رشته پزشكي در دانشگاه پذيرفته شد. وقتي براي پيگيري كارش به زاهدان رفته بودم در مسير برگشت با مردي آشنا شدم كه ادعا كرد مشاور يكي از مقامات دولتي است و با نفوذي كه دارد مي‌تواند كاري كند كه دخترم به دانشگاه جلفا منتقل شود.

او براي اين كار از من 150 ميليون تومان گرفت اما در نهايت فهميدم او كلاهبرداري حرفه‌اي است. با اين شكايت، تحقيقات درباره متهم آغاز و معلوم شد او پيش از اين به اتهام كلاهبرداري دستگير شده است. مأموران با شناسايي مخفيگاه متهم توانستند او را در تبريز دستگير كنند.

درحالي‌كه بازجويي‌ها براي كشف ساير جرائم احتمالي متهم آغاز شده بود، شاكي ديگري با مراجعه به پليس آگاهي گفت كه متهم با معرفي خود به‌عنوان مشاور يكي از سازمان‌هاي دولتي به او وعده استخدام‌شدنش در پست معاونت اين سازمان را داده و با اين ترفند از او 300ميليون ريال كلاهبرداري كرده است. به گزارش مركز اطلاع‌رساني اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا، سرهنگ علي صفايي، فرمانده انتظامي شبستر آذربايجان شرقي با اعلام جزئيات اين پرونده گفت: متهم پس از تكميل تحقيقات با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

کد خبر 269108

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha