شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

مردی که به بهانه خرید گندم و جو از کشاورزان اردبیل کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.

تحقيقات پليس براي دستگيري اين مرد با شكايت يكي از كشاورزان آغاز شد. شاكي به مأموران گفت: در كمباين در زمين‌هاي كشاورزي‌ام سرگرم كار بودم كه مردي نزد من آمد و گفت كه قصد خريد 5/2تن جو را دارد. بعد از اينكه بر سر قيمت به توافق رسيديم، محموله مورد نظر را بار ماشينم كرديم و به سمت باسكول به راه افتاديم. پس از انجام معامله، مرد خريدار جواني را به من معرفي كرد و از او خواست با من همراه شود تا مقابل دستگاه عابربانك، پولم را به حسابم بريزد.

من كه به خريدار اعتماد كرده بود، مرد جوان را سوار ماشينم كردم و همراه او به‌راه افتاديم. وقتي مقابل دستگاه عابربانك رسيديم، مرد جوان پياده شد تا پول را به حسابم بريزد اما ناگهان پا به فرار گذاشت و در شلوغي خيابان ناپديد شد. همان لحظه به محلي برگشتم كه بار جو را خالي كرده بودم اما از خريدار هم خبري نبود. آنجا بود كه فهميدم در دام او گرفتار شده‌ام و وي با اين شگرد دست به كلاهبرداري از من زده است.با شكايت مرد كشاورز تيمي از مأموران براي شناسايي و دستگيري كلاهبردار حرفه‌اي وارد عمل شدند.

درحالي‌كه تحقيقات نشان مي‌داد اين مرد با اين شگرد از افراد ديگري هم كلاهبرداري كرده است، مأموران موفق شدند در بررسي‌هاي انجام شده شماره پلاك خودروي او را به‌دست آورند و در نهايت مخفيگاه وي را شناسايي و او را دستگير كنند. متهم پس از انتقال به اداره آگاهي به چندين فقره كلاهبرداري از كشاورزان با اين شگرد اعتراف كرد و مأموران توانستند همدست وي را هم دستگير كنند. به گفته سرهنگ عاليزاده، رئيس پليس آگاهي استان اردبيل، تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده و شناسايي ديگر شاكيان ادامه دارد.

کد خبر 267504

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha