چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

گروه ادب و هنر: پس از اظهارات جواد شمقدری، مشاور هنری رئیس‌جمهور درباره وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود احمدی‌نژاد و محمدحسین صفارهرندی در اظهارنظرهای جداگانه‌ای به این سخنان واکنش نشان دادند.

فارس در این باره نوشت: احمدی‌نژاد در یادداشتی به شمقدری، این‌گونه اظهارات را توهینی به خود و وزیر ارشاد ارزیابی کرده و با تصریح به اینکه رئیس‌جمهور سخنگو ندارد از شمقدری خواسته است اگر این اظهارات صحت ندارد، تکذیب شود و اگر صحت دارد به شکل مناسبی اصلاح گردد.

جواد شمقدری که مستمراً از سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌به ویژه در حوزه سینما انتقاد می‌کند به تازگی در یک برنامه تلویزیونی با ذکر مثالی گفته بود آقای رئیس جمهور «صفار» را تحمل می‌کند.

اما پایگاه خبری جهان‌نیوز نیز از قول وزیر ارشاد نوشت: آقای شمقدری سخنگوی آقای احمدی‌نژاد نیست، رئیس‌جمهور خودش هرگاه بخواهد در خصوص وزرا سخن می‌گوید، نیازی نیست که افراد بیایند و اظهار نظر کنند.

آن سوی میدان جواد شمقدری نیز پس از انتشار این اخبار گفته است: من هنوز بر این باورم که عملکرد وزارت ارشاد قطعاً مورد تایید دولت اسلامی احمدی‌نژاد نیست، البته انتقاد از وزیر ارشاد به این معنا نیست که در عملکرد ایشان نقاط مثبت وجود ندارد.

جهان‌نیوز به نقل از شمقدری اعلام کرده‌است که وی هنوز از سوی رئیس‌جمهور نامه‌ای در اعتراض به سخنان اخیرش دریافت نکرده‌است.

کد خبر 26905

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز