مرد جوان عمویش را به قتل رساند تا انتقام مرگ پدر و برادرش را بگیرد. زن عموی این مرد چند سال قبل اسلحه به‌دست وارد خانه آنها شده و به ضرب گلوله پدر و برادرش را به قتل رسانده بود.

نيمه شب 22بهمن سال 90وقتي جسد مردي 48ساله در خودروي پرادواش در منطقه فشافويه تهران پيدا شد، كسي خبر نداشت كه اين مرد قرباني انتقام‌جويي خونين شده است. كسي كه جسد را پيدا كرده بود يكي از اهالي فشافويه بود كه با ديدن پرادو رها شده در بيابان، به ماجرا مشكوك شده و وقتي به ماشين نزديك شده بود جسد قرباني را كه با ضربات چاقو به قتل رسيده بود داخل ماشين پيدا كرده بود.

با گزارش ماجرا به پليس، مأموران كلانتري 176حسن آباد راهي محل حادثه شدند و متوجه شدند روي خودروي مقتول آثار متعدد اصابت گلوله به چشم مي‌خورد و احتمالا عامل يا عاملان جنايت ابتدا خودروي او را به ضرب گلوله پنچر و متوقف كرده و سپس با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رسانده‌اند.

جنايت زنانه

در تحقيقات انجام شده هويت مقتول به نام فرخ شناسايي شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه مدتي قبل‌تر، همسر فرخ به نام مونا به اتهام قتل برادر و برادرزاده فرخ دستگير شده و در حال حاضر در زندان به سر مي‌برد. مأموران كه حدس مي‌زدند قتل فرخ با جنايتي كه همسرش مرتكب شده بود در ارتباط باشد، تحقيقات خود را روي اين فرضيه متمركز كردند. آنها متوجه شدند كه فرخ و خانواده برادرش از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند.

اين اختلافات به حدي بود كه حتي يك‌بار همسر فرخ خانواده برادرشوهرش را تهديد به مرگ كرده بود. در نهايت نيز اين زن اواخر مهر سال 90درحالي‌كه يك قبضه كلت كمري همراه خود داشت به خانه برادرشوهرش در اسلامشهر رفته برادرشوهرش و پسر او را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود. اين زن سپس از محل جنايت متواري شده اما چند روز بعد پليس وي را شناسايي و دستگير كرده بود.

با اين اطلاعات مأموران حدس زدند كه فرخ قرباني انتقام‌جويي شده باشد. بنابراين راهي محل سكونت خانواده برادرش شدند و دريافتند كه يكي از برادرزاده‌هاي او به نام سيامك از زماني كه فرخ به قتل رسيده، ناپديد شده است. اين احتمال وجود داشت كه سيامك براي گرفتن انتقام مرگ پدر و برادرش دست به قتل عمويش زده باشد. بنابراين مأموران به پرس و جو از آشنايان وي پرداختند و در اين ميان يكي از آنها گفت: سيامك همان روزي كه فرخ به قتل رسيد خودروي پژو 405مرا قرض گرفته بود و چند ساعت بعد اين خودرو را پس داد و پس از آن ديگر وي را نديدم. مأموران با بررسي دقيق و علمي داخل خودرو دريافتند كه از آن براي قتل فرخ استفاده شده و به اين ترتيب دستور بازداشت سيامك صادر شد.

اعتراف به جنايت

مرد جوان بدون برجا گذاشتن ردي از خودش ناپديد شده بود. تيمي‌ از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران كه از همان ابتدا مأمور رسيدگي به اين پرونده شده بودند بررسي‌هاي گسترده براي شناسايي مخفيگاه وي را شروع كردند و 22مردادماه توانستند اين مرد را كه در شهرستان آستانه اشرفيه مخفي شده بود دستگير كنند. سيامك پس از دستگيري به جنايت اعتراف كرد و گفت: چند سال پيش در رستوران فرخ(مقتول) كار مي‌كردم.

از همان زمان با او و همسرش اختلاف داشتم تا اينكه عمويم مرا اخراج كرد. پس از آن اختلافات ما بيشتر شد تا اينكه يك شب، زن عمويم در حالي كه اسلحه در دست داشت به خانه ما آمد و پدر و برادرم را به قتل رساند. او قصد كشتن مرا هم داشت اما آن شب نتوانست مرا به قتل برساند.

پس از اين ماجرا، هر چند زن عمويم دستگير شد اما من مي‌خواستم از عمويم هم انتقام بگيرم. روز حادثه به محل كار عمويم رفتم و او را تعقيب كردم. در يكي از جاده‌هاي فرعي فشافويه كه كاملا خلوت بود با شليك گلوله لاستيك ماشين را پنجر كردم. وقتي ماشين او متوقف شد مي‌خواستم به سمتش شليك كنم كه گلوله‌هايم تمام شد. براي همين با او درگير شدم و با ضربات چاقو وي را به قتل رساندم.سرهنگ حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران با اشاره به اعتراف متهم گفت: اين مرد در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 268853

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha