مرد جنایتکار وقتی قصد داشت محل دفن جسد قربانی‌اش را به پلیس نشان دهد، آنها را اشتباهی به محل دفن جسد زن دیگری برد که وی را نیز به قتل رسانده بود.

همين اشتباه ساده، راز قتل‌هاي سريالي زنان در سنندج را برملا كرد و اين در حالي است كه تا‌كنون مرد جنايتكار به قتل 3زن و سرقت‌ طلاهايشان اعتراف كرده است.در آخرين روزهاي سال 91مأموران پليس كردستان در جريان ناپديد شدن زن جواني قرار گرفتند و تحقيقات براي يافتن ردي از او را آغاز كردند.

بررسي‌ها نشان مي‌داد اين زن آخرين بار براي انجام كاري از خانه خارج شده و ديگر برنگشته است. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه زن گمشده مدتي قبل از شوهرش جدا شده و به همراه دخترش زندگي مي‌كرده است. اين در حالي بود كه بررسي ارتباطات او حاكي از آن بود كه وي از چند‌ماه پيش با مرد جواني در ارتباط بوده است.

با گذشت چند هفته از ناپديد شدن زن جوان، درحالي‌كه اثري از او به‌دست نيامده بود اين فرضيه كه وي قرباني جنايت شده باشد مدنظر قرار گرفت. مأموران در بررسي‌هاي انجام شده توانستند مردي را كه با اين زن در ارتباط بود شناسايي و او را دستگير كنند. مرد جوان به اداره پليس منتقل شد و تحت بازجويي قرار گرفت. گرچه وي در ابتدا مدعي بود كه از سرنوشت زن گمشده خبر ندارد اما همه مدارك و شواهد عليه او بود و تحقيقات نشان مي‌داد كه زن جوان آخرين بار در حوالي خانه او ديده شده است. با اين مدارك، بازجويي از تنها مظنون پرونده ادامه يافت تا اينكه سرانجام وي به قتل زن جوان اعتراف كرد.

اشتباه عجيب

مرد جنايتكار به مأموران گفت: پس از آشنايي با اين مقتول كه مطلقه بود با او طرح دوستي ريختم و با فريب، وي را به خانه‌ام كشاندم. سپس او را به قتل رساندم و جسدش را در زمين‌هاي اطراف شهر سوزاندم و همانجا نيز دفن كردم.پس از اعترافات مرد جنايتكار، مأموران از وي خواستند كه محل دفن جسد قرباني را نشان دهد. متهم نيز آنها را به زمين‌هاي اطراف شهر برد و با نشان دادن محلي، بقاياي جسد زن جوان از زير خاك بيرون كشيده شد.

از آنجا كه جسد قابل شناسايي نبود، جمجمه اين زن به پزشكي قانوني فرستاده شد تا با انجام آزمايش دي‌ان‌اي، هويت او شناسايي شود. درحالي‌كه مقتول زني 39ساله بود، آزمايش‌هاي انجام شده در پزشكي قانوني استان كردستان مشخص كرد كه جمجمه كشف شده از زير خاك متعلق به زني 18تا 25ساله است. از سوي ديگر بررسي آزمايش دي‌ان‌اي نيز نشان داد كه اين جمجمه متعلق به زن گمشده نيست و به فرد ديگري تعلق دارد.

اعلام اين نتيجه از سوي پزشكي قانوني، پليس را با معماي پيچيده‌اي روبه‌رو كرد. اگر جمجمه متعلق به مقتول نيست، پس به چه‌كسي تعلق دارد؟ مأموران براي يافتن پاسخ اين سؤال به بازجويي از متهم به قتل پرداختند و آنجا بود كه اشتباه عجيب او، راز قتل ديگري را هم فاش كرد. در تحقيقات از اين مرد مشخص شد كه وي علاوه بر زن گمشده، زن ديگري را نيز به قتل رسانده و جسدش را در زمين‌هاي اطراف شهر دفن كرده بود اما به‌دليل اينكه محل دفن اجساد در نزديكي هم بود، هنگام فاش شدن جنايت اول، او اشتباهي مأموران را به محلي برده بود كه جسد دوم را در آنجا دفن كرده بود.

قتل‌هاي سريالي

در چنين شرايطي بازجويي از مرد جنايتكار از سر گرفته شد و او درباره جنايت دوم گفت: اوايل سال91 با اين زن كه دختري خردسال داشت در يكي از پارك‌هاي سنندج آشنا شدم. وقتي شنيدم كه مطلقه است به او پيشنهاد ازدواج دادم و با اين ترفند اعتمادش را جلب كردم.

از آن به بعد ما همديگر را گاهي وقت‌ها ملاقات مي‌كرديم تا اينكه اسفند همان سال، وقتي او به خانه‌ام آمده بود، گفت كه بايد با وي ازدواج كنم. اين زن تهديدم كرد كه اگر به قولي كه داده بودم عمل نكنم، از من به اتهام فريب شكايت مي‌كند. با شنيدن اين جملات عصباني شدم و سر او را به اوپن آشپزخانه كوبيدم. وقتي مطمئن شدم وي نفس نمي‌كشد، طلاهايش را دزديدم و جسدش را از خانه بيرون بردم و در زمين‌هاي حاشيه شهر به آتش كشيدم و همانجا دفن كردم. سپس طلاهاي او را لابه‌لاي آجرهاي خانه مخفي كردم تا در فرصتي مناسب آنها را بفروشم.

سومين جنايت

ماموران در ادامه همراه مرد جنايتكار راهي زمين‌هاي اطراف شهر شدند و به اين ترتيب بقاياي جسد نخستين قرباني از زير خاك بيرون كشيده شد و با ارسال به آزمايشگاه پزشكي قانوني، مورد بررسي قرار گرفت و مشخص شد كه متعلق به قرباني اول است. اين در حالي بود كه با شناسايي خانواده دومين قرباني و بررسي‌هاي انجام شده معلوم شد كه جمجمه كشف شده نيز متعلق به قرباني دوم بوده است.

اين اما پايان كار نبود چرا كه مأموران انتظامي با اين فرضيه كه مرد جنايتكار قتل‌هاي ديگري را هم رقم زده است، بازجويي از وي را ادامه دادند و در نهايت او به قتل يك زن 40ساله كه وي نيز مطلقه بود، اعتراف كرد. او گفت: اوايل سال 92با شناسايي اين زن به او پيشنهاد ازدواج دادم و با فريب وي را به خانه‌ام كشاندم.

سپس او را نيز مانند 2قرباني ديگر به قتل رساندم و پس از سرقت طلاهايش جسدش را پس از سوزاندن مقابل خانه‌ام دفن كردم. با اعترافات اين مرد مأموران توانستند بقاياي جسد سومين قرباني را نيز كشف كنند و اين در حالي است كه به گفته سردار خرم‌نيا، فرمانده انتظامي كردستان، تحقيقات براي كشف ديگر جنايات احتمالي قاتل شيطان‌صفت ادامه دارد.

کد خبر 267503

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha