شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

مردی که ۵ سال قبل با دیدن مرد غریبه‌ای در خانه همسر سابقش او را به قتل رسانده بود با اعلام رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافت.

اولين برگ از اين پرونده جنايي زماني تكميل شد كه مأموران پليس جسد نيمه‌سوخته مردي را در حوالي جاده كرج كشف كردند. با شناسايي هويت اين مرد، كارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد مقتول با زني به نام پروانه رابطه داشت. اين زن تحت بازجويي قرار گرفت و گفت شوهر سابقش به نام رجب، دست به اين جنايت زده است. به‌دنبال اظهارات اين زن رجب بازداشت شد و در همان بازجويي‌هاي اوليه اتهامش را پذيرفت. او گفت وقتي مقتول را در خانه همسر سابقش ديده خشمگين شده و دست به اين جنايت زده است.

در چين شرايطي او در شعبه 113دادگاه كيفري استان تهران محاكمه و به قصاص محكوم شد اما پيش از اجراي حكم قصاص قاتل توانست رضايت اولياي دم را جلب كند. به اين ترتيب او صبح ديروز براي رسيدگي به جنبه عمومي جرم پاي ميز محاكمه نشست. در اين جلسه متهم گفت: من و پروانه به‌دليل اختلافاتي كه با يكديگر داشتيم طلاق گرفتيم و با اين حال به او سر مي‌زدم تا اينكه با ديدن مرد غريبه در خانه‌اش دست به قتل او زدم. به‌دنبال دفاعيات اين مرد ختم جلسه اعلام شد و قضات دادگاه وارد شور شدند.

کد خبر 267506

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha