چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال کشورمان با شکست مالزی به عنوان تیم اول گروه C به دور دوم چهاردهمین دوره بازی‌های آسیایی صعود کرد.

تیم ایران در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی چهارشنبه 27 تیر در ورزشگاه بوکیت جلال کوالالامپور در برابر مالزی به میدان رفت که در انتها با دو گل نکونام و تیموریان در دقایق 29 و 77 دو بر صفر مالزی را شکست داد.

در این دیدار تیم ملی کشورمان فرصت‌های گل‌زنی زیادی داشت و 4 بار هم ضربه بازیکنان با بدشانسی به دیرک دروازه خورد. با این حساب تیم ملی کشورمان با کسب 7 امتیاز از سه بازی دور مقدماتی به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کرد و باید روز یکشنبه 31 تیر در ورزشگاه بوکیت جلال مالزی در برابر کره‌جنوبی تیم دوم گروه  به میدان برود.

صعود ازبکستان به عنوان تیم دوم از گروه C

در دیگر بازی گروه C تیم‌های چین و ازبکستان به دیدار هم رفتند که در پایان ازبکستان موففق شد با نتیجه سه بر صفر از سد تیم قدرتمند چین بگذرد و به با کسب 6 امتیاز عنوان تیم دوم به دور حذفی مسابقات راه پیدا کند. بازی ازبکستان در مرحله حذفی مسابقات در برابر تیم عربستان خواهد بود.

ماکسیم شاتسکیخ در دقیقه ‪ ،۷۲‬تیمور کاپادزه در دقیقه ‪ ۸۶‬و الکساندر ینریخ ‪ ۹۰+ ۲‬برای تیم ازبکستان در این بازی گلزنی کردند.

کد خبر 26869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز