همشهری آنلاین: عصر روز دوشنبه و در مرحله نیمه نهایی تیم ملی کره شمالی با شکست کره جنوبی به فینال رسید و تیم عراق نیز با برتری مقابل تیم ایران حریف کره شمالی در بازی نهایی شد.

Football U ۱۴

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی که از ساعت 15 در ورزشگاه حاج بابایی همدان برگزار شد، دو تیم کره جنوبی و شمالی به تساوی بدون گل رسیدند که با توجه به قوانین این دوره از مسابقات، تکلیف تیم صعودکننده با ضربات پنالتی مشخص شد كه کره شمالی با نتیجه سه بر یک کره جنوبی را در ضربات پنالتی شکست داد.

کره جنوبی سه پنالتی خود را از دست داد که البته واکنش‌های کیم کوم سونگ،دروازه بان کره شمالی در مهار پنالتی مانع گل شدن دو پنالتی کره جنوبی شد.

به این ترتیب تیم ملی زیر 14 سال کره شمالی موفق شد مجوز حضور در فینال بازی‌ها را کسب کند.

دومین بازی مرحله نیمه نهایی اما با شکست ایران مقابل عراق به پایان رسید.

تیم‌های ملی نونهالان ایران و عراق از ساعت 18 دوشنبه در ورزشگاه حاج ‌بابایی همدان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 2 عراق به پایان رسید. این بازی با حضور هزار و پانصد تماشاگر حاضر در ورزشگاه برگزار شد و طی آن ذبیع‌الله کوهکن (دقیقه 8) و طاها شریعتی (دقیقه 63) گل‌های تیم ملی ایران را به ثمر رساندند. گل های تیم عراق را هم محمدعلی خدیم (دقیقه 11) و محمدجلیل مظهر (دقایق 33 و 40) وارد دروازه ایران کردند.

بازیکنان عراق مهارت زیادی در زدن ضربات کاشته از خود نشان دادند که نتیجه آن گل‌های دوم و سوم عراق از روی همین ضربات مستقیم بود. همچنین در نیمه دوم شوت بازیکنان تیم ملی کشورمان با برخورد به دیرک دروازه از زمین خارج شد.

بدين ترتيب بازی فینال بین تیم‌های عراق و کره شمالی روز چهارشنبه (22 مرداد) ساعت 18 در ورزشگاه حاج بابایی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 268577

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha