همشهری آنلاین: دو بازی نهایی گروه اول مسابقات فوتبال زیر ۱۴ سال آسیا به صورت همزمان در دو ورزشگاه مفتح و شهید حاجی بابایی استان همدان برگزار شد.

Football U ۱۴

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ایران در ورزشگاه حاج بابایی با یک گل ضمن عبور از سد عربستان، حضور خود در مرحله نیمه نهایی را قطعی کرد.

نیمه اول بازی در حضور دو هزار تماشاگر با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم ملی‌پوشان ایران بازی را هجومی آغاز کردند که نتیجه آن گل دقیقه 40 محسن گودرزی بود و با همین تک گل بازی به پایان رسید.

در دیگر بازی همزمان هم تیم‌های کره شمالی و تیمور شرقی در ورزشگاه مفتح به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند.

در این دیدار پارک چین سون (دقیقه 12) و یون مین از روی نقطه پنالتی (دقیقه 17) گل‌های کره شمالی را به ثمر رسانند و برای تیم ملی تیمور، دالوا (دقایق 48 و 54) گلزنی كرد.

با این نتایج تیم ملی ایران به همراه کره شمالی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های تیمور شرقی و عربستان از دور مسابقات حذف شدند.

لازم به ذکر است در این گروه تیم ملی کره شمالی با 7 امتیاز در رده نخست و تیم ملی کشورمان با کسب 6 امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

حریف ملی‌پوشان ایران در مرحله نیمه نهایی پس از برگزاری دیدار کره‌ جنوبی و تاجیکستان در ورزشگاه شهید حاجی بابایی و دیدار عراق و تایلند در ورزشگاه شهید مفتح مشخص می‌شود. این دیدارها روز شنبه 018 مرداد) به طور همزمان از ساعت 18 برگزار می‌شود.

کد خبر 268207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha