چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

تیم ملی کشورمان از ۱۹ دی‌ماه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در استرالیا کار خود را با دیدار با بحرین در ورزشگاه ملبورن آغاز خواهد کرد، به امید اینکه با قهرمانی در این رقابت‌ها طلسم چنددهه قهرمان‌نشدن در قاره کهن شکسته شود.

فوتبال

بر همين اساس پس از اينكه در آخرين سفر كارلوس كي‌روش، سرمربي تيم ملي، ماندن وي در فوتبال ايران قطعي شد، كي‌روش به برنامه‌ريزي براي حضور پرقدرت تيم ملي در جام ملت‌‌هاي آسيا پرداخته و حتي مقدمات اين برنامه را نيز براي انجام تداركات مربوط به اجرايي شدن آن به فدراسيون فوتبال ارائه كرد.

طبق اين برنامه، تيم ملي ايران در يكي از نخستين اردوهاي خود بعد از جام جهاني 2014برزيل از تاريخ 14تا 22مهر، همزمان با روزهاي فيفا دي راهي كمپ اروپايي خواهد شد كه البته مكان اين كمپ هنوز مشخص نيست و مسئولان فدراسيون فوتبال ايران در حال رايزني براي مشخص شدن مكان اين كمپ پاييزي براي تيم ملي هستند. تيم ملي قرار است در آخرين روز برپايي اين كمپ به مصاف ونزوئلا برود و جالب اينكه گفته مي‌شود اقدامات برگزاري اين ديدار از سوي مسئولان فدراسيون فوتبال نبوده و به‌نظر مي‌رسد كي‌روش بشخصه براي برگزاري اين ديدار رايزني‌هايش را انجام داده است.

در ادامه برنامه‌هاي تداركاتي تيم ملي، شاگردان كي‌روش در تاريخ 27آبان‌ماه در تهران به مصاف كره‌جنوبي خواهند رفت. پيش از اين و در همين تاريخ استراليايي‌ها از فدراسيون ايران درخواست كرده‌ بودند تا با اعزام تيم ملي ايران به اين كشور 2ديدار دوستانه را با تيم ملي كشورمان برگزار كنند كه با قطعي شدن ديدار با كره‌جنوبي، خودبه‌خود سفر ملي‌پوشان به كشور ميزبان جام ملت‌ها نيز لغو خواهد شد.

همچنين كي‌روش براي 23آبان درخواست يك ديدار دوستانه ديگر را براي كشورمان كرده بود و حتي عمان را به‌عنوان حريف تداركاتي تيم ملي پيشنهاد داده بود كه عماني‌‌ها به‌خاطر درگير بودن با رقابت‌هاي جام خليج‌فارس اين درخواست را نپذيرفتند. با اين حال شنيده مي‌شود يكي ديگر از كشورهاي عربي براي ديدار دوستانه اين روز كه در تهران برگزار مي‌شود، جانشين عمان خواهد شد.

کد خبر 267994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha