همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حالی ایران را ترک کرد که یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال می‌گوید احتمالا کی‌روش مجددا به ایران باز خواهد گشت. سرمربی پرتغالی پیش از این گفته بود یا به طور قطع قرارداد خود را تمدید می‌کند و یا برای همیشه از ایران می‎رود.

کی‌روش

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش که ویزای کارش تمام شده است، ساعت 11 صبح امروز جمعه ایران را به مقصد دوبی ترک کرد. موضوعی که وضعیت تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی ایران را پیچیده تر از قبل کرده و حتی احتمال عدم بازگشت وی به ایران را تقویت کرده است.

با این حال عباس ترابیان، عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال و مشاور علی کفاشیان در تمدید قرارداد کی‌روش معتقد است سرمربی تیم ملی به ایران باز خواهد گشت. ترابیان در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: هنوز مذاکرات ما با کی‌روش تمام نشده است. هیچ کدام از طرفین نه جواب رد داده‌اند و نه به صورت صد درصد توافقی صورت گرفته است. این مذاکرات ادامه داشت و احتمالا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ویزای کاری کی‌روش در ایران تمام شده است. البته او در دوبی گرفتاری‌های شخصی هم دارد. تصور من این است که او به ایران بر می‌گردد.

ترابیان با اعلام بی خبری از مدت زمان آمادگی ویزای مجدد کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران، گفت: این پروسه چند روزی طول می‌کشد؛ البته اگر خود ایشان متقاضی باشند.

کد خبر 270300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha