چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «امروز» که از روز چهارشنبه اول مردادماه در سینماهای کشور اکران شده است، به فروش ۲۵۰ میلیون تومانی رسید.

فیلم ایرانی

به گزارش مهر، فروش فیلم «امروز» فقط در سینماهای تهارن در عرض 13 روز معادل 250 میلیون تومان بوده است.

فروش این فیلم در روز شنبه 11 مرداد 11 میلیون 700 هزار تومان، یکشنبه 12 مرداد، 11 میلیون 500 هزار تومان و دوشنبه 13 مرداد معادل 11 میلیون تومان بود.

فیلم «امروز» در تهران به سر گروهی سینما استقلال و در سینماهای آزادی، استقلال، مرکزی، پردیس ملت، سمر قند، پردیس زندگی، ماندانا، شکوفه، سپیده، فرهنگ، اریکه ایرانیان، جوان و ایران آغاز شده است و اکران گسترده آن در شهرستانها نیز در سینماهای هویزه و سیمرغ در مشهد مقدس و سالنهای سینمایی در اصفهان، کرج، اهواز، سنندج، کاشان، تبریز، یزد آغاز می‌شود.

همچنین امروز چهارشنبه 15 مرداد ماه نشست نقد و بررسی این فیلم در فرهنگسرای نیاوران برگزار این می‌شود.

در این نشست که راس ساعت 18:30 با حضور محمدرضا مقدسیان به عنوان منتقد برگزار می‌شود، کارگردان و بازیگران این فیلم سینمایی نیز حضور دارند.

حضور برای علاقه مندان در این جلسه آزاد است.

«امروز» عنوان آخرین ساخته رضا میر‌کریمی است که اولین همکاری وی با پرویز پرستویی هم به شمار می‌رود.

این فیلم بر اساس طرحی از رضا میرکریمی است و فیلمنامه‌ آن را شادمهر راستین و رضا میرکریمی نوشته‌اند.

در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کُرکوندی، امین ميری، شهلا نَدری، شیرین فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان امروز آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌ کار در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.

فیلم سینمایی امروز توسط شرکت سینمایی نور تابان پخش می‌شود.

کد خبر 267932

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha