همشهری آنلاین: حجاج که هر ساله از فرودگاه مهرآباد راهی سرزمین وحی می شدند، بر اساس اعلام سرپرست شرکت فرودگاه‌های کشور، در حج امسال به طور قطعی از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی خانه خدا می شوند.

به گزارش ايرنا، محمدعلي ايلخاني، سرپرست شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: پروازهای حج تمتع و عمره مفرده امسال به صورت قطعی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

ايلخاني افزود: نگاه ما به موضوع حج باید یک نگاه ارزشی باشد، از همین رو انجام عملیات نقل و انتقال زائران خانه خدا از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) یک فعالیت متفاوتی باید تلقی شود.

به گفته وی، سازمان حج و زیارت به شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و عربستان سعودی اعلام کرده که عملیات حج امسال از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد و این فرودگاه تا چند روز آینده از آمادگی کامل برخوردار خواهد شد.

سرپرست شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به بازدید مستمر و هفتگی از فرودگاه امام خمینی (ره) و بررسی اقدامات انجام شده در این خصوص، اظهار داشت: تا کنون کارها به خوبی پیش رفته و باید تلاش کنیم با همکاری و تعامل هم این عملیات بزرگ را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی گفت: با توجه به اینکه عملیات حج برای نخستین بار از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود، لذا با بررسی نواقص می‌توانیم نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

کد خبر 267889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha