مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۶ - ۰۸:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران از افزایش ساعت کار اتوبوس‌ها تا ساعت 11 شب خبر داد.

به گزارش خانه ملت، مهدی چمران در حاشیه جلسه بررسی وضعیت حمل و نقل درون شهری در مجلس، در پاسخ به خبرنگاری که پرسید چه طرح‌هایی برای توسعه مترو تهران در دستور کار دارید، اظهار داشت: خوشبختانه 8 خط متروی تهران در شورای دوم تصویب شده و می‌توان آن را اجرایی کرد.

وی افزود: ما منتظر هستیم که اعتبارات لازم تامین شود. همه کارها آماده است به طوری‌که پیمانکاران مختلف ‌می‌توانند از نقاط مختلف کارشان را شروع کنند و طی 4 سال مترو را آماده کنند.

چمران متذکر شد: چیزی که در شرایط فعلی می‌تواند کمک کند بحث اتوبوس است که امیدواریم اتوبوس‌هایی که در اختیار ناوگان اتوبوسرانی قرار می‌گیرد هم از نظر کیفیت و هم از نظر تعداد به اندازه کافی که قول داده شده، باشد و بلافاصله به‌کار گرفته شود.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ساعات کار اتوبوس‌ها تا 11 شب تمدید شده و میزان سرعت تردد اتوبوس‌ها نیز افزوده شده که این خود می‌تواند به جابجایی مسافرین کمک کند.

وی با بیان اینکه مترو در حال حاضر بیش از ظرفیت خود حمل مسافر می‌کند، افزود: امکان توسعه مترو در شرایط فعلی وجود ندارد ولی این امکان برای اتوبوس هست و امیدواریم با دریافت این اتوبوس‌های جدید بتوانیم به ناوگان اتوبوسرانی کمک کنیم.

کد خبر 26763

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز