همشهری‌آنلاین: تازه‌ترین کتاب آیت‌الله دکتر مصطفی محقق داماد با عنوان الهیات محیط زیست و با حضور مولف و برخی از منتقدان در ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه در شهر کتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهر کتاب به تازگی کتاب «الهیات محیط زیست» نوشته‌ دکتر سید مصطفی محقق‌ داماد منتشر شده و مولف تلاش کرده است که در این کتاب بحث بحران محیط زیست را از منظر الهیات، فقه، فلسفه و ادیان بررسی کند.

کتاب حاضر در یازده بخش سامان یافته است و موضوع محیط زیست با دیدگاهی الهیاتی از وجوه مختلف مورد کاوش قرار گرفته است و در بخشی از کتاب به دیدگاه قرآن درباره‌ی محیط زیست و سوگندهای قرآنی به مظاهر طبیعت پرداخته و در تفسیر آیات مربوطه به نظر برخی از شاعران و فیلسوفان مسلمان مانند سعدی، ابن‌سینا، ملاصدرا، فارابی و علامه طباطبایی اشاره کرده است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «الهیات محیط زیست» اختصاص دارد که با حضور دکتر غلامرضا اعوانی، دکتر شهین اعوانی، دکتر هومان لیاقتی و دکتر سیدمصطفی محقق‌داماد در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 267445

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha