همشهری‌آنلاین: چهارمین دوره جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی در فراخوانی از دانشجویان دوره دکتری خواسته‌ است پایان‌نامه‌های خود در دو موضوع ادیان و عرفان و زبان و ادبیات فارسی را برای دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از دبیرخانه جایزه فتح‌الله مجتبایی این جایزه هر ساله در دی ماه به بهترین پایان‌نامه‌ی دوره‌ی دکتری در زمینه‌های «ادیان و عرفان» و «زبان و ادبیات فارسی» با هدف ارتقاء علمی و تشویق دانشجویان دوره‌ی دکتری در رشته‌های مذکور اهدا می‌شود.

دانشجویان دوره‌ی دکتری در این دو رشته که در سال ۱۳۹۲ از پایان‌نامه‌ی خود دفاع کرده‌اند، می‌توانند یک نسخه از پایان‌نامه‌ی خود را تا پایان مرداد ماه به دبیرخانه‌ی این جایزه واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸، مرکز فرهنگی شهر کتاب ارسال کنند.

هیات داوران این جایزه متشکل از فتح‌الله مجتبایی، ضیاء موحد، حسین معصومی‌همدانی، شهرام پازوکی، محمد دهقانی و علی‌اصغر محمدخانی، پس از داوری پایان‌نامه‌های رسیده، پایان‌نامه‌ی برگزیده را معرفی می‌کنند.

در سه دوره‌ی گذشته‌ی این جایزه، سمیرا بامشکی، علیرضا اسدی، محمدرضا عدلی، سلمان ساکت و ارسطو میرانی برگزیدگان این جایزه‌ بوده‌اند.

پایان‌نامه‌‌ی برگزیده به همت انتشارات هرمس به صورت کتاب منتشر می‌شود.

 پایان‌نامه‌های ارسالی، پس داده نمی‌شود. از ارسال پایان‌نامه‌هایی که پیش از سال ۹۲ و یا پس از آن دفاع شده‌اند، خودداری کنید. پایان‌نامه‌ی مذکور حتما باید در مقطع دکتری دفاع شده‌ باشند، لطفا از ارسال پایان‌نامه‌ها در دیگر مقاطع خودداری کنید

کد خبر 261538

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha