همشهری آنلاین: پنج هزار مترمربع سالن پروازی جدید و پل متحرک جابه جایی مسافران عصر سه شنبه ۷ مرداد در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به بهره برداری رسید.

mashad airport

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد مشهد امروز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : با توجه به افزایش پروازهای داخلی به مشهد مقدس، این سالن با هدف سهولت در نقل و انتقال مسافران دربخش ترانزیت پروازهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قاسم زاده افزود: پل متحرک جابه جایی مسافران با هزینه 700 هزار یورویی خریداری و نصب شده است و مسافران پروازی از این پس از طریق پله و اتوبوس جابه جا نمی‌شوند و با قرار گرفتن در مسیر این پل که در امتداد طبقه دوم سالن ترانزیت مسافران قرار دارد به هواپیماها وارد و یا از ان خارج می‌شوند.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد دومین فرودگاه پر رفت و آمد کشور بعد از فرودگاه بین المللی مهر اباد واز لحاظ تعداد پروازهای ورودی و خروجی روزانه دارای رتبه نخست در ایران است.

این فر ودگاه در زمینی به مساحت 540 هکتار در قسمت جنوب شرقی شهر مشهد قرار دارد و با دو باند موازی ظرفیت پذیرش کلیه هواپیماها تا رده بویینگ 747 را دارد.

کد خبر 267236

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha