چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرکل فرودگاه‌‌های استان یزد از راه‌اندازی پروازهای جدید تهران - یزد- تهران و افزایش آن از در هفته آینده خبر داد و افزود: توسعه سرمایه‌گذاری در این فرودگاه دور از انتظار نیست امابرای ورود سرمایه گذاران به فرودگاه‌ها نیازمند بسترسازی هستیم.

هواپیما

به گزارش تين‌نيوز، سعداله وطن‌خواه با اشاره به تغییرات ایجاد شده در ناوگان هوایی یزد گفت: از آنجا که بخشی از هواپیماهای شرکت آسمان زمین‌گیر شدند، در شماری از پروازها، از هواپیماهای شرکت‌های کیش ایر و نفت استفاده می‌شود.

وی با اشاره به تقاضای مردم برای مسافرت به تهران و یزد به‌ ویژه در روزهای پایان هفته افزود: برای سهولت در امر مسافرت و پاسخگویی به نیاز مردم از هفته آینده دو پرواز چدید در مسیر تهران- یزد- تهران راه اندازی می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌‌های استان یزد با بیان اینکه پرواز تهران - یزد- تهران در روزهای چهارشنبه و جمعه انجام می‌شود، تصریح کرد: پروازهای روز چهارشنبه ساعت 5:30 از تهران و 7:15 از یزد و جمعه‌ها ساعت 7:45 از تهران و 21:30 از یزد انجام می‌شود.

وی با اشاره به رشد 57 درصدی پروازهای فرودگاه یزد طی سه ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: طی این مدت از تعداد 2120 پرواز حدود 1240 پرواز مسافری و بقیه نظامی و آموزشی بودند.

وطن‌خواه تصریح کرد: در این مدت تعداد پروازهای مسافری 5.9 درصد رشد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.

تعدیل قوانین و تشویق سرمایه گذاران راهکار اصلی اقتصادی شدن فرودگاه ها است

وطن‌خواه با تاکید بر لزوم اصلاحات در سازوکارهای قانونی گفت: ظرفیت های فراوانی برای جذب سرمایه گذار در فرودگاه یزد وجود دارد که نشان می دهد توسعه سرمایه گذاری در این فرودگاه دور از انتظار نیست.

وی افزود: می توان با تعدیل قوانین و تشویق سرمایه گذاران به یکسان شدن نسبت درآمد به هزینه های فرودگاه ها امیدوار بود.

مدیرکل فرودگاه‌‌های استان یزد با بیان اینکه در حال حاضر همه فرودگاه های کشور زیان ده هستند، تصریح کرد: برای ورود سرمایه گذاران به فرودگاه ها نیازمند بسترسازی هستیم.

کد خبر 266117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha