همشهری آنلاین: دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتگوی تلفنی با رمضان عبدالله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین وجدان بیدار آزادیخواهان و افکار عمومی جهان را بهترین قاضی برای محکومیت کشتار بی رحمانه زنان و کودکان در غزه توسط صهیونیست ها دانست.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتگوی تلفنی با رمضان عبدالله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین همچنین با تاکید بر حمایت همه جانبه مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین افزود: سرانجام این جنگ نیز پیروزی دیگری چون جنگ های 8 روزه و 22 روزه برای مبارزان فلسطینی و توسعه قدرت و اقتدار مقاومت خواهد بود.

به گزارش مهر، شمخانی افزود: کشتار بی رحمانه مردم فلسطین توسط صهیونیست ها و ایستاگی مردم و گروه های مقاومت بار دیگر اصلی ترین موضوع جهان اسلام را که خطر روبه تزاید رژیم صهیونیستی است در معرض نگاه مسلمانان جهان قرار دارد و تلاش گروههای تروریستی سر سپرده رژیم صهیونیستی را برای ایجاد شکاف ودشمنی در جهان اسلام با شکست روبروساخت.

رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاداسلامی نیز در این تماس تلفنی با اشاره به افزایش آمادگی نیروهای مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیستی، بر روحیه خوب و اطمینان رزمندگان و مردم از پیروزی نهایی تاکید کرد.

رمضان عبدالله همچنین با تشکر از حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد، رزمندگان مقاومت چون گذشته با اجرای عملیات گسترده، پاسخ قاطع و مقتدرانه ای به کشتار رژیم صهیونیستی در تمام سرزمین های اشغالی خواهد داد.

 

کد خبر 267081

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha