سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک چند فروند موشک به ساختمانی در شهر رفح در جنوب نوار غزه، بیست و شش نفر از ساکنان این ساختمان را قتل عام کردند که یازده نفر از این شهدای فلسطینی عضو یک خانواده بودند.

غزه در خون ؛ ۶۰۴ شهید و ۳۷۰۰ زخمی

به گزارش واحد مرکزی خبر ، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از وزارت بهداشت غزه اعلام کرد : شمار شهدا به۶۰۴ نفر و شمار زخمی ها از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۷۰۰ نفر رسیده است.

خونین ترین روز غزه

فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد : دیروز ، در خونین بارترین روز حملات اسرائیل به غزه 107 فلسطینی کشته شدند که از این تعداد 23 نفر زن و 35 تن کودک بودند.

شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد : توپخانه رژیم صهیونیستی خودروهای آمبولانس را در شرق خان یونس هدف قرار می دهند.

شبکه تلویزیونی العالم هم از حمله توپخانه ای سنگین نظامیان صهیونیستی به اردوگاه البریج و بیت حانون خبر داد .

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان شهدای الاقصی در منطقه دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد و بخشی از آن را ویران کرد.

در این حمله بخش های آزمایشگاه، رادیولوژی و اتاق عمل هدف قرار گرفت.

شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد : در حالی که بسیاری از مجروحان به بیمارستان های محلی هجوم برده اند که از لحاظ تجهیزات و دارو با کمبود بسیار مواجه اند ، حملات اسرائیل نیز در امان نیستند.

این شبکه افزود : با وجود اینکه تجهیزات و دارو در بیمارستانها در حال اتمام است ، مدارس مملو از پناهندگان است.

گردان های عزالدین قسام: هلاکت ۵۲ نظامی صهیونیست

گردانهای عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد بر اساس آمار این گردانها، پنجاه و دو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته در عملیات مقاومت در نوار غزه به هلاکت رسیده اند.

هلاکت ۲۳ نظامی صهیونیست در یک روز

شبکه تلویزیونی العربیه به نقل از گردان های عزالدین قسام از به هلاکت رسیدن بیست و سه نظامی صهیونیست در درگیری های دیروز در غزه خبر داد.

این شبکه افزود: گردان های عزالدین قسام با 10 موشک گراد شهرک صهیونیست نشین بئرالسبع را هدف قرار داد.

شبکه تلویزیونی الاقصی به نقل از شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد : 77 نظامی که بر اثر موشک باران گردانهای مقاومت زخمی شده اند دیشب در بیمارستانهای اسرائیل بستری شده اند.

خبرگزاری معا نیز از انهدام دو بلدوزر و یک دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی جبالیا و بیت حانون خبر داد.

شهرهای اسرائیل هدف موشکهای مقاومت

گردانهای مقاومت امروز شهرهای تل آویو ، عسقلان و اسدود را با چندین فروند موشک هدف قرار دادند ، که بر اثر اصابت یک فروند موشک به ساختمانی در ابن ابرک در شرق تل آویو ۱۰ صهیونیست زخمی شدند .

اکثریت صهیونیستهای ساکن شهرکهای صهیونیست‌نشین نزدیک نوار غزه از ترس حملات موشکی مقاومت فلسطین ، این مناطق را ترک کرده‌اند.

شبکه دوم تلویزیون اسرائیل سه‌شنبه با افشای این خبر افزود :90 درصد از ساکنان شهرکهای اطراف غزه همزمان با آغاز عملیات زمینی و افزایش تلاشهای فلسطینیان برای عملیات نفوذی از طریق تونلها این مناطق را ترک کرده اند.

وحشت نظامیان اسرائیلی

خبرنگار المیادین از سقوط روحیه نظامیان رژیم صهیونیستی در جنگ نوار غزه و وحشت آنها از نحوه حملات و نفوذ رزمندگان مقاومت خبر داد ، گفت : یک نظامی اسرائیلی در حالی که با خانواده اش با گریه تلفنی صبحت می کرد گفت ، من اینجا موشک و آتش و مواد منفجره می بینم. ما اینجا کشته خواهیم شد. ما اینجا در جستجوی اجساد همقطارانمان هستیم.

این شبکه افزود : نظامیان اسرائیلی که وارد نوار غزه شده اند نه از مقابلشان و نه زیر پایشان و نه از پشت سرشان خبردارند

المیادین گفت: این درحالیست که خطر ربوده شدن نظامیان اسرائیلی نیز وجود دارد. کارشناسان نظامی می گویند نوع پوتین و کلاه خودی که رزمندگان عزالدین قسام در حمله به نیرعام استفاده کردند و هفت نظامی اسرائیلی را کشتند کاملا شبیه پوشش اسرائیلی ها بود. چنین جنگی هر ارتشی را به وحشت می اندازد زیرا نظامی اسرائیلی اکنون در نوار غزه نمی داند که فرد کناری اش عضو ارتش اسرائیل است یا عضور گردانهای عزالدین قسام است.

تلاش کری برای نجات اسرائیل

با افزایش تلفات نظامیان صهیونیست ، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در مذاکرات خود با مقامات مصری ابراز امیدواری کرد، به توافق نامه آتش بس ابراز دست یابد.

وزیر امور خارجه مصر پس از دیدار با همتای آمریکائی خود گفت در طرح پیشنهادی مصر برای آتش بس در نوار غزه اصلاحی صورت نگرفته است.

تجمع بسیجیان مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل

جمعی از معلمان، دانش آموزان ، فرهنگیان و بانوان بسیجی در تجمعی اعتراض آمیز مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل، جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را به شدت محکوم و از سکوت مجامع بین المللی، اعلام انزجار کردند.

تظاهرات مردمی برضد جنایات صهیونیستها

تظاهرات مردمی برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه همچنان در سراسر دنیا برپا می شود . مردم اردن و ژاپن نیز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تظاهرات کردند.

برقراری توافق میان محمود عباس و خالد مشعل

شبکه تلویزیونی المیادین از برقراری توافق وحدت گروه‌های فلسطینی میان محمود عباس، رئیس جنبش فتح و خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دوحه خبر داد.

کد خبر 266659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha