همشهری آنلاین: رسانه‌های سعودی در واکنشی عجیب به مخالفت با برگزاری دیدار دوستانه باشگاه العروبه این کشور با استقلال و پیکان پرداختند.

استقلال

به گزارش ایسنا، ترکیه با توجه به شرایط آب و هوایی که دارد مقصد بسیاری از تیم‌های حاشیه خلیج فارس برای آمادگی پیش از فصل است. تیم‌های زیادی از ایران و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس به ترکیه می‌روند تا تمرینات بدنسازی و آمادگی خود را در این کشور برگزار کنند تا با آمادگی بالایی فصل را شروع کنند.

استقلال از جمله تیم‌هایی است که اردوی پیش از فصل خود را در ترکیه برگزار کرده است. قرار است دو تیم استقلال و پیکان در اردوی ترکیه دیدارهای دوستانه‌ای را با تیم العروبه عربستان برگزار کنند که این باعث خشم رسانه‌های سعودی شده است چرا که آنها دوست ندارند نمایندگان این کشور برابر نماینده گان ایران به میدان روند. این خبری بود که سایت "وادی مصر" کشور مصر منتشر کرد.

این سایت مصری درباره این واکنش عجیب نوشت: دیدار تیم العروبه عربستان با پیکان و استقلال ایران باعث ناراحتی و خشم رسانه‌های سعودی شده است چرا که آنها معتقدند با توجه با اختلاف سیاسی بین ایران و کشورهای عربی بهتر است از دیدارهای دوستانه با نمایندگان این کشور پرهیز کرد.

یکی از کامنت‌های تمسخر آمیزی که سعودی‌ها نسبت به این اقدام باشگاه العروبه داشته‌اند این بوده است: "این تصمیم باشگاه العروبه این نگرانی را به وجود می آورد که نوبت دیدار دوستانه باشگاه های عربستانی با تیم‌های اسرائیلی هم فرا رسد!"

کد خبر 265645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha