امیرحسین اعظمی: تمرینات استقلال در روزهای آینده شکل جدی‌تری خواهد گرفت تا این تیم خودش را برای برپایی اردویی تدارکاتی آماده سفر به ترکیه کند.

کار سخت استقلال برای تمدید قرارداد ملی‌پوشان

ديروز هم شهباززاده، خرسندنيا، گروسيان، عليرضا رمضاني، مگويان، نوري، عمران‌زاده، برهاني، فياض، فخرالديني و قاضي 11بازيكني بودند كه با حضور در هيأت فوتبال استان تهران قراردادشان را با اين تيم ثبت كردند. با اين حال استقلال همچنان درصدد جذب چند بازيكن ديگر است ولي مهم‌ترين دغدغه امير قلعه‌نويي حفظ بازيكنان ملي‌پوش است. بدشانسي استقلال اين است كه قرارداد آندرانيك تيموريان، اميرحسين صادقي، خسرو حيدري و هاشم بيگ‌زاده با اين تيم به پايان رسيده و هر 4بازيكن با پيشنهادهاي قابل توجهي از تيم‌هاي داخلي و خارجي مواجه هستند.

سفر آندو به قطر

تيموريان براي استقلال بازيكن بسيار مهمي است و قلعه‌نويي تحت هيچ شرايطي دوست ندارد اين بازيكن را از دست بدهد. آندو فصل قبل 2ميليارد و 300 ميليون از اين تيم گرفته و امسال هم اگر چه بهرام افشارزاده گفته كه بالاي يك ميليارد به بازيكني نمي‌دهد اما قطعا استقلال براي آندو استثنا قائل خواهد شد. آندو بعد از بازگشت به ايران جلسه‌اي با نظري‌جويباري داشته، جلسه‌اي كه البته در آن هيچ صحبت مالي بين طرفين رد و بدل نشده است. به‌نظر مي‌رسد هدف اول آندو بازي در كشورهاي حاشيه خليج‌فارس باشد. او به استقلالي‌ها گفته درصورتي كه بخواهد در فوتبال ايران بازي كند، فقط پيراهن اين تيم را مي‌پوشد. گويا آندو اول مي‌خواهد پيشنهادهاي خارجي‌اش را بررسي كند و بعد از آن به استقلال فكر كند. آخرين اخبار حاكي از آن است كه احتمالا او در روزهاي آينده براي مذاكره با قطري‌ها عازم اين كشور خواهد شد. حيدري هم هنوز تصميمي براي ماندن نگرفته و گفته مي‌شود براي تمديد قرارداد يك ميليارد و 500ميليون از استقلال مي‌خواهد. مشكل اصلي استقلال براي حفظ ملي‌پوش‌ها، به مسائل مالي برمي‌گردد و بيگ‌زاده و صادقي هم درحال حاضر چند پيشنهاد خوب از تيم‌هاي ليگ برتري دارند.

در چند روز گذشته هم اين شايعه مطرح شد كه ملي‌پوشان استقلال براي باشگاه شرط گذاشته‌اند كه فقط درصورت بازگشت نكونام به اين تيم، قراردادشان را تمديد خواهند كرد. ديروز اما نكونام اين خبر را تكذيب كرد و گفت: «اين حرف شايعه است».

توافق با فروزان

روز گذشته سايت‌هاي خبري از توافق استقلال با محسن فروزان دروازه‌بان فصل گذشته گسترش فولاد تبريز خبر دادند. او كه براي فصل جديد ابتدا با تراكتورسازي به توافق رسيده بود با استقلال قرارداد بست. او در مورد پيوستن به استقلال آن هم در شرايطي كه تا چند هفته پيش قرار بود به استقلال برود مي‌گويد: «خوشحالم كه آقايان قلعه‌نويي و كريم بوستاني به من اعتقاد داشتند و مي‌توانم در اين تيم بزرگ بازي كنم. من از بچگي عاشق اين تيم بودم و فكر مي‌كنم همه مردم ايران اين را مي‌دانند. من يك‌بار در برنامه 90 هم به اين موضوع اشاره كرده بودم و حالا خوشحالم كه در تيمي كه به آن عشق مي‌ورزم بازي خواهم كرد.»

 

کد خبر 264280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha