همشهری آنلاین: باشگاه نفت ‌تهران در خصوص مذاکره باشگاه استقلال با بازیکن این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.

نفت تهران

 

به گزارش ورزش 3 به نقل از سايت رسمي تيم فوتبال نفت‌ تهران، در پي تماس‌هاي مکرر و دور از قاعده عواملي از باشگاه استقلال تهران با عليرضا بيرانوند، دروازه بان تيم نفت تهران مبني بر ترغيب وي جهت پيوستن به تيم مذکور، موسسه فرهنگي ورزشي نفت تهران بيانيه اي صادر نمود. متن اين بيانيه بدين شرح است:

بسمه تعالي

موسسه فرهنگي ورزشي نفت تهران از جمله باشگاه‌هايي است که همواره بر اخلاق محوري و رعايت ارزش‌هاي اخلاقي و قوانين ورزشي تأکيد ورزيده و به آن پايبند بوده است.

متأسفانه اخيراً افرادي از باشگاه استقلال تهران با زير پا نهادن ارزش‌ها و مقررات ياد شده، ضمن تماس‌هاي مکرر با عليرضا بيرانوند دروازه بان تيم نفت تهران سعي در ترغيب و تطميع اين بازيکن جوان جهت پيوستن به تيم مذکور مي‌نمايند.

ضمن اطمينان از بي اطلاعي جناب آقاي افشارزاده مديرعامل محترم باشگاه استقلال از اين تحرکات، از شخص ايشان انتظار برخورد جدي با عوامل آن باشگاه را که بي‌ترديد بدون اخذ موافقت ايشان دست به چنين اقداماتي زده و مي‌زنند، داريم.

همچنين از وزارت محترم ورزش که باشگاه استقلال را به عنوان زيرمجموعه خود دارد انتظار داريم همچون گذشته نگرشي عادلانه و يکسان به تمامي باشگاه‌ها داشته و با چنين رفتارهايي که با روح ورزش و روحيه جوانمردي منافات دارد، برخورد نمايند.

کد خبر 263361

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha