گروه سیاسی: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیات دیدار مجلس، دولت و شورای نگهبان در آخر این هفته پرداخت.

حمید رضا حاجی بابایی در گفتگو با همشهری گفت: هیئتی متشکل از 5 نفر از نمایندگان مجلس در باره بحث نظام پرداخت هماهنگ حقوق یا همان لایحه مدیریت خدمات کشوری جلساتی را با نمایندگان دولت داشته است که در این جلسات، کمیسیون مشترک مصوب کردند لایحه مذکور به مجمع تشخیص برود اما قبل از آن قرار است آخرین توافقات بین دولت و مجلس به وجود بیاید که در همین زمینه جلسه مشترک دولت، مجلس و اعضای شورای نگهبان آخر این هفته برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع این جلسه، لایحه مدیریت خدمات کشوری یا همان نظام هماهنگ پرداخت حقوق و دستمزد است گفت: غلامحسین الهام، محمد عباسی، محمد جهرمی، سید احمد موسوی و پرویز داوودی به نمایندگی از دولت و محمدرضا باهنر، حسن نوعی اقدم، محمد باقر بهرامی و لطف‌الله فروزنده و من از طرف مجلس در این جلسه حضور خواهیم داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس از زمان دقیق این جلسه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: به دنبال هماهنگی برای تعیین تاریخ دقیق نشست هستیم.

نماینده مردم همدان تصریح کرد لایحه نظام هماهنگ هنوز به مجمع تشخیص ارجاع نشده و امیدواریم که در جلسه این هفته موضوع قطعیت یافته و عملیاتی شود.

نشست امیدوارکننده

حاجی بابائی گفت: در طول این هفته هیأت 5 نفره مجلس با هیأت 5 نفره دولت و مسئولان شورای نگهبان جلسه‌ای در راستای هماهنگ کردن جهت عملیاتی و اجرایی شدن این لایحه خواهند داشت و در صورت لزوم رئیس جمهوری، رئیس مجلس و همچنین دبیر شورای نگهبان در این جلسه حضور خواهند داشت.

وی اظهار امیدواری کرد تا خبرهای نویدبخش و امیدوار کننده‌ای از پایان این جلسه به گوش مردم برسد و میلیون‌ها نفر از کارکنان و بازنشستگان مشمول پرداخت عادلانه حقوق و مزایا شوند.

محمدرضا باهنر نیز در گفتگو با واحد مرکزی خبر با اشاره به برگزاری این نشست گفت: برای برطرف کردن ایرادات لایحه مدیریت خدمات کشوری پیش از ارسال به مجمع با دولت و شورای نگهبان، جلسه ای را اواخر این هفته برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 26545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز