همشهری آنلاین: دبیرخانه شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تهران در موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت افتتاح شد.

شورای راهبردی

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رئیس شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت با اعلام خبر فوق گفت: شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تهران از هشت ماه گذشته با حضور شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تشکیل شد و آیین‌نامه مربوط به آن نیز نوشته شده و به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: طی جلسات متعدد کارشناسی، آیین‌نامه شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تهیه و به تصویب اعضای شورا رسیده و امروز با موافقت همه اعضا دبیرخانه این شورا به منظور تسریع در پیشبرد اهداف تعیین شده و پیگیری مصوبات تشکیل شده است.

امرودی تاکید کرد: شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تهران دو وظیفه اصلی دارد که امیدواریم محقق شود. وظیفه نخست حفظ یاد و نام و خاطره شهدا است که امروز همه امنیت و آرامش ما به برکت شهدا و ایثارگران عزیز است و وظیفه دوم ما این است تا با استفاده از امکانات روز، خاطرات و حماسه‌های ایثارگران را تبدیل به یک آموزه برای نسل امروز کنیم که آن روزها را درک نکردند.

وی اظهار کرد: ایثارگری و مقاومت ایثارگران ما که آراسته به خصائصی چون تواضع و شجاعت و صداقت نیز بودند باید برای همه ما تبدیل به آموزه شود و امیدواریم این شورا بتواند با تلاش در این زمینه گامهای مهمی بردارد.

شورای ترویج فرهنگ مقاومت تهران با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، امیر سرتیپ شهلایی، سردار محسن انصاری، سردار علی فضلی، ، حجت‌الاسلام احمد مازنی، محمدتقی بنی‌مصطفی، مجتبی رحماندوست، اکبر کاظم‌زاده، حجت‌الاسلام صادق‌زاده ، حسین مظفر، سردارعبدالرضا آزادی، میثم موسایی، سردار محمدعلی آسودی و سردار جواد خضرایی در محل موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت تشکیل می‌شود.

کد خبر 265272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha