دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: خلعتبری می‌گوید: خواهان ماندن در جمع سرخپوشان است اما باید تعهدات مالی فصل گذشته او و باشگاه عجمان حل شود.

خلعتبری

محمدرضا خلعتبری در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت خود در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز به صورت کامل قراردادم را با پرسپولیس فسخ نکرده‌ام و هنوز با این تیم قرارداد دارم.

او افزود: طی صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتم، در مورد مسائل مالی نتوانستیم به توافق مناسب برسیم. آن بخش از قرارداد که در فدراسیون ثبت شده پرداخت شد اما بخشی از این بدهی‌ها مربوط به فصل گذشته می‌شود که چک‌هایی از سوی رویانیان و شیرینی به من داده شده که باشگاه در حال حاضر مسئولیت این چک‌ها را بر عهده نمی‌گیرد.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس به بدهی 250 هزار دلاری به باشگاه عجمان اشاره کرد و گفت: مبلغ 250 هزار دلار به همراه دیرکرد برای گرفتن رضایت‌نامه از باشگاه عجمان مورد نیاز است که باید هرچه زودتر پرداخت شود. فردا (سه‌شنبه 17 تير) عازم امارات می‌شوم تا در مورد آخرین وضعیت قراردادم با باشگاه عجمان و مذاکره با آن‌ها اقدام کنم.

خلعتبری خاطرنشان کرد: اولویت اول من پرسپولیس است. من این تیم را دوست دارم و علاقه‌مندم که فصل آینده نیز در پرسپولیس بازی کنم اما به‌دلیل اختلافات به‌وجود آمده بر سر مسائل مالی شاید این اتفاق رخ ندهد.

او اضافه کرد: البته من پیش از این هم با آقای رحیمی کار کرده‌ام و می‌دانم که او وقتی حرفی می‌زند نمی‌خواهد حرفش دوتا شود. او نمی‌خواهد به بازیکنی تعهد دهد اما بعداً نتواند به آن عمل کند و در مقابل آن بازیکن شرمنده شود. مطمئناً اگر از دست او کاری برمی‌آمد حتماً انجام می‌داد. با این حال امیدوارم تعهدات فصل گذشته من به همراه مبلغ مورد نظر برای فصل آینده مورد قبول باشگاه قرار گیرد و بتوانم فصل آینده در پرسپولیس پا به توپ شوم.

ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود علی دایی بر حضور شما در ترکیب تیم پرسپولیس در فصل آینده تأکید دارد نیز گفت: باید دید رویکرد باشگاه در این زمینه چیست؟ خود من صددرصد علاقه دارم در پرسپولیس بمانم اما باید این مسائل و مشکلات حل شود.

 قرارداد محمدرضا خلعتبری با سرخپوشان دو ساله بود و بر اساس آن مهاجم سرخپوشان باید برای سال دوم حضورش در جمع سرخپوشان یک میلیارد و 700 میلیون تومان دریافت می‌کرد که باشگاه اعلام کرده است توان پرداخت این رقم را ندارد. این در حالی است که خلعتبری 340 میلیون تومان از طلب خود مربوط به فصل گذشته را بخشیده است. از سوی دیگر پرسپولیس باید 250 هزار دلار را برای خرید خلعتبری به باشگاه عجمان پرداخت کند.

کد خبر 265151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha