همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، حفظ، قرائت، بسط و توسعه فعالیت های قرآنی را در این نیرو مطلوب ارزیابی کرد و گفت: توجه به قرآن، انگیزه کارکنان نیروی زمینی ارتش را دو چندان کرده است.

احمدرضا پوردستان

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ «احمدرضا پوردستان» در آیین افتتاح مجتمع آموزشی قرآنی نیروی زمینی ارتش، یکی از محورهای اصلی که نیروی زمینی به آن توجه دارد را تقویت بنیه های اعتقادی و ایمانی کارکنان دانست و گفت: خداوند را شاکریم که در ماه رمضان و ماه بهار قرآنی و در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد، شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

وی با اشاره به برخی دلایل مهجوریت قرآن و ریشه یابی این موضوع افزود: تنبلی بعضی از مسلمانان و توطئه های معاندین و مستکبران از جمله دلایل مهجوریت قرآن است که مستکبران می خواهند برای تسلط بر کشورهای اسلامی، مسلمانان قرآن نخوانند و یا اگر خواندند چیزی از آن نفهمند.

امیرپوردستان ادامه داد: یکی از اموری که در جهت تربیت نیروی انسانی باید انجام دهیم توجه به تربیت و آموزش علوم قرآنی و توسعه فعالیت های قرآنی است که در نیروی زمینی ارتش با همت اداره عقیدتی سیاسی و فرهیختگان این نهاد، توسعه فعالیت های قرآنی در تمامی سطوح پایور، کارکنان وظیفه و همچنین خانواده ها به خوبی در حال انجام است.

وی گفت: توجه به امور قرآنی، انگیزه کارکنان این نیرو را دو چندان کرده است و امروز هدف از افتتاح این مرکز این است که کارکنان و خانواده های آنها بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: امیدواریم نیروی زمینی بتواند با توجه به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری، در بسط و توسعه فعالیت های قرآنی به وظایف خود عمل کند.

کد خبر 265129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha