همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران از احداث ۱۴ میدان جدید تا پایان سال خبر داد و گفت: تا پایان سال تعداد میادین میوه و تره بار شهر تهران به ۱۹۵ مرکز افزایش خواهید یافت.

میوه

به گزارش مهر، سید احمد صفوی در اين باره اظهارداشت: تا پایان سال گذشته 181 میدان میوه و تره بار در تهران وجود داشت که از ابتدای سال چندین میدان جدید احداث و به بهره برداری رسید و تا پایان سال نیز 14 میدان جدید مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل میادین میوه و تره‌بار، تهیه و توزیع میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی مورد مصرف مردم با قیمت مناسب و کوتاه کردن دست واسطه‌ها از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بوده است گفت: استقبال شهروندان از میادین جدید بسیار خوب است و افزایش تعداد میادین از مطالبات شهروندان محسوب می شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران همچنین در خصوص عرضه میوه های ارگانیک در میادین میوه و تره بار گفت: در حال حاضر میوه های ارگانیک در 5 میدان میوه و تره بار شهر عرضه می شود که استقبال شهروندان از این نوع میوه ها خوب بوده است اما حجم این نوع میوه ها قابل ملاحظه نیست و برای افزایش عرضه میوه های ارگانیک در میادین نیازمند افزایش همکاری‌ها و میزان تولیدات تولید کننده‌ها در این بخش هستیم.

کد خبر 265083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha