مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال ۹۳ گفت: براساس برنامه ۵ساله، تعهد ما ساخت ۱۴ بازار میوه و تره‌بار در مناطق مختلف شهر تهران است که خوشبختانه تمامی این بازارها در حال حاضر، در مرحله اجرا قرار گرفته‌اند.

احمد صفوي با اعلام اين مطلب افزود: علاوه بر اين، قرار است امسال10 بازار ميوه و تره‌بار موجود كه از لحاظ فيزيكي مناسب نيستند نوسازي شوند. به‌طور كلي، برنامه سازمان ميادين ميوه و تره‌بار در سال 93 احداث و نوسازي 24بازار ميوه و تره‌بار است.او با اشاره به روند اجراي ساخت بازارهاي ميوه و تره‌بار بيان كرد: بازارها در مناطق مختلف شهري ساخته مي‌شوند.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار و فرآورده‌هاي كشاورزي شهرداري تهران عنوان كرد:براساس مطالعات مقدماتي كه از سوي مركز مطالعات شهرداري تهران و دانشگاه تهران تدوين شده در مجموع 237ميدان و بازار ميوه و تره‌بار در مناطق مختلف پيشنهاد شده است. صفوي در ادامه با بيان اينكه موضوع مشاركت بخش خصوصي در راه‌اندازي بازار ميوه و تره‌بار در دست بررسي است، گفت: با توجه به منابع مالي مورد نياز براي ساخت 374بازار، طرحي را در دست بررسي داريم تا بتوانيم از پتانسيل بخش خصوصي استفاده كنيم.

کد خبر 276147

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha