همشهری آنلاین: نیمار بازیکن ارزشمند تیم ملی برزیل در بازی با کلمبیا دچار آسیب‌دیدگی جدی شد و با شکسته شدن یکی از مهره‌هایش با جام جهانی خداحافظی کرد.

نیمار

به گزارش همشهري آنلاين، بعد از حادثه‌اي كه در دقايق پاياني بازي برزيل مقابل كلمبيا براي نيمار به‌جود آمد، خبرگزاري‌هاي جهان به دنبال ميزان مصدوميت وي بودند كه سرانجام پزشكان تيم ملي برزيل اعلام كردند كه مهره سوم كمر وي شكسته و تا مدت‌ها قادر به بازي كردن نيست.

اين موضوع با واكنش‌هاي مختلفي مواجه شد.  به گزارش ايسنا، زونيگا، مدافع کلمبيا، بازيکني بود که با نيمار برخورد داشت و باعث شد اين بازيکن جام جهاني را از دست بدهد. زونيگا در اين رابطه گفت: ما مي‌خواستيم گلزني کنيم. واقعا بازي سختي داشتيم. برزيلي‌ها همه ما را مهار کرده بودند. اميدوارم مصدوميت نيمار جدي نباشد و برايش دعا مي‌کنم.

او ادامه داد: در زمين من از پيراهن کشورم دفاع مي‌کنم، اما در آن لحظه اصلا انتظار نداشتم که مهره کمرش شکسته شود. او يک استعداد بزرگ براي برزيل و جهان است.

زونيگا تاکيد کرد: اصلا به فکر ضربه زدن به نيمار نبودم. من فقط داشتم از حيثيت تيم کشورم دفاع مي‌کردم. برخورد ما در آن لحظه کاملا طبيعي بود. با اين حال اتفاقي است که افتاده و اميدوارم او هر چه زودتر خوب شود.

لیونل مسی نيز که همبازی نیمار در بارسلونا است برای او آرزوی بهبودی کرد. مسی در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: "نیمار، امیدوارم هر چه زوتر دوران آسیب دیدگی‌ات را پشت سرگذاری. نیمار دوست من برایت بهبودی سریع آرزومندم."

کد خبر 264854

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha