همشهری‌آنلاین: اگر طرح بازی بازاریابی شما شامل بازاریابی دیجیتال نمی‌شود شما با یک آینده بدون گل روبرو می‌شوید.

بازاریابی اینترنتی

به گزارش شارا، باتوجه به اینکه جام جهانی فیفا 2014 اکنون در گوشه و اطراف برگزار می شود، و اگر در سال 2010 خود برندها، ناشران، رسانه‌های بصری، مبلغان و طرفداران می‌توانستند هر کاری را انجام دهند، این امکان وجود داشت که بتوانند از بزرگترین رویداد ورزشی جهان استفاده خود را ببرند. اما طرفداران و برندها تنها نمی‌خواهند که برندشان شناخته شود یا بر مردم اثرگذاری شدید داشته باشد، آنها می‌خواهند بخشی از عمل باشند. درک اینکه متخصصان محتوای ورزش دیجیتال تیم تاک مدیا چشم هایشان را به توپ خواهند دوخت، همه عملیات را در زمین نظارت خواهند کرد محتوای سفارشی مختص جام جهانی ایجاد می‌کنند.

مصرف اخبار ورزشی دیگر به رسانه‌های ورزشی دیگر چاپی و پخشی محدود نمی‌شوند. مگر اکوسیستم‌های دیجیتال خیابانی دو طرفه فراهم کنند که فرصتی بی بدیل برای صاحبان و برندها و همچنین ناشران آنلاین باشد که بتوانند تعامل مستقیم و بلافاصله‌ای با طرفداران انجام دهند. دیجیتال نه تنها تجربه ارتباط معنی داری را با برندهای خوب دیگر را سبب شده است، بلکه همچنین منافع برندها با نسلی از داده های بزرگ و جریان درآمد به عنوان نتایج این تعامل را به وجود آورده است.

آنتونی پاسکو مدیر کل تیم تاک مدیا می گوید: ورزش یک زبان جهانی است و طرفداران یک بخش را به تکاپو وا می دارد و همچنان که بدیهی است با ارائه محتوای سفارشی درگیر کننده که آموزنده نیز می باشد می توان وفاداری و نگهداری جوامع همفکر را به سرعت از طریق جوهای دیجیتال ایجاد کرد.

با تکرار این کار، دیزر اوریلی، مدیر عامل گروه رسانه ای اوله! اظهار داشت: جمع آوری و پخش زنده اخبار ورزشی یمی از تولیدات کلیدی برای ناشران دیجیتال است و کسب مزایای یک رویداد بزرگ همانند جام جهانی فیفا به ویژه اگر آنها بخواهند در بازی باشند و حتی پیش از آن ضروری است.

محتوای ورزشی دیجیتال به عنوان یک واسطه بازاریابی، به بخش بخش شدن رو به رشد مخاطبان در هزاران کانال پخش پاسخ مثبت می‌دهد. درخواست از مردان و زنان، جوان و پیر، و بهره برداری از زیر مجموعه‌های بزرگ چند فرهنگی اتفاق می‌افتد. در تلفن همراه، کامپیوتر و تبلت پیام‌های متنی و اینترنتی قابل دسترسی هستند و حتی درحالی که تماشای بازی‌ها را در تلویزیون تجربه می کنند چند صفحه نمایش وجود دارند که توسط علاقه مندان به ورزش هدایت می‌شوند. این طرفداران مجموعه‌ای از منافع خدمات اشتراک را برای ارائه اخبار لحظه به لحظه فراهم آورده‌اند.

فوتبال به عنوان زیباترین بازی شناخته شده است نه متفاوت‌ترین بازی. همچنان که در سال 2010 تجربه شد، وقتی آفریقای جنوبی میزبان جام جهانی فیفا بود، برزیل پذیرفت که پذیرفت که برای جذب مخاطبان گسترده بین‌أالمللی تمام اطلاعات در تمام ساعات در دسترس مخاطبان بین‌المللی قرار گیرد. با این کار طرفداران و ناشران می توانستند بازی‌ها را در نظر داشته باشند و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند. رسانه تیم تاک پوشش های چندلایه ای را تهیه کرد و محتوایی طراجی کرد که به وسیله انواع وسایل تمام گروه های مخاطب خود را پوشش می‌داد.

به نظر می‌رسد که نتیجه این اقدامات به گل رسیدن برزیل و رسیدن به اهداف و منافع خودش باشد. نکته قابل توجه اینکه ترکیبی از استراتژی های صحیح دیجیتال که قدرت را به مخاطبان توده ای و ورزش می دهد اکنون توسط بسیاری از زیر شاخته‌ها دنبال می‌شود.

منبع: www.teamtalkmedia.com

کد خبر 264688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار