همشهری آنلاین: بارش برف در دوازدهمین روز از فصل تابستان ارتفاعات علم کوه و تخت سلیمان کلاردشت را سفید پوش کرد.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، بارش برف از دیشب در مناطق پایین دست کلاردشت آغاز شد و ساعاتی پیش به پایان رسید.قله 4850 متری علم کوه و 4800 متری تخت سلیمان یکی از مناطق گردشگری مازندران است که همه ساله پذیرای هزاران گردشگر و کوهنورد ایرانی و خارجی است.

جاده های ارتباطی مازندران مه آلود و لغزنده

فرمانده پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: به دلیل تداوم بارش باران به ویژه در ارتفاعات استان منطقه ولی آباد در محور کندوان از بالای آب اسک به سمت امامزاده هاشم در جاده هراز و نیز منطقه گدوک در محور سوادکوه مه آلود ولغزنده است.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به اینکه مه آلودگی و لغزندگی جاده ها موجب کاهش دید و ترافیک نیمه سنگین شده است از رانندگان خواست با احتیاط کامل و بارعایت قوانین و مقررات دراین مسیرها تردد کنند.

فرمانده پلیس‌ راه مازندران همچنین با اشاره به افزایش ترافیک در روزهای پایانی هفته از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده های استان خبر داد .

به گفته سرهنگ محمد نژاد تردد همه کامیون‌ها از ساعت 6 بامداد امروز تا ساعت 24 فردا جمعه در محور هراز ممنوع است.همچنین تردد همه تریلی‌ها در محور قائمشهر به سوادکوه و فیروزکوه به تهران و بالعکس از ساعت 6 بامداد فردا/ تا ساعت 24 ممنوع است.محور کندوان نیز از ساعت 17 و 30 دقیقه فردا تا یک بامداد شنبه از شهرک صنعتی مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

کد خبر 264677

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha