چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد، از امروز بارش باران در استان‌های جنوبی کشور آغاز می‌شود و تا روز جمعه این هفته ادامه خواهد یافت.

باران

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، با تقویت جریان‌های سطحی مرطوب انتظار می‌رود تا ساعات اولیه روز جمعه بارش باران در استان‌های فارس، کرمان، جنوب شرق بوشهر، هرمزگان، جزایر جنوبی خلیج فارس، تنگه هرمز و جنوب استان سیستان و بلوچستان ادامه یابد.

نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد با نفوذ توده هوای سرد از نخستین روز سال نو به نوار شمالی کشور کاهش درخور توجه دما، بارش باران و برف را به ترتیب در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور شاهد خواهیم بود.

با تشدید بارش از امروز چهارشنبه در این مناطق که تا هفتم فروردین ادامه خواهد داشت، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در مناطق یاد شده می‌رود.

پیش بینی می‌شود، بیشینه و کمینه هوای تهران امروز بین 16 تا 6 درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری و در بعد از ظهر با افزایش ابر همراه باشد.

نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد، بیشینه و کمینه هوای تهران در هفتمین روز سال نو (پنجشنبه) بین 18 تا 8 درجه بالای صفر و آسمان تهران در این روز کمی ابری همراه با وزش باد ملایم باشد.

کد خبر 253993
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز