همشهری آنلاین: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره انتقادهای اخیر به رویکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه موسیقی، گفت: وظیفه‎ این سازمان تولید و حمایت از موسیقی فاخر است و دیگر فعالیت‌های حوزه موسیقی از جمله آموزش، ارتباطی با وظایف و ماموریت‌های این سازمان ندارد.

به گزارش مهر، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بيان اين مطلب افزود: انتظاری که شورای اسلامی شهر تهران از سازمان فرهنگی هنری شهرداري تهران دارد، همین گونه است و به اعتقاد ما نیز این سازمان باید به حمایت و پشتیبانی از موسیقی فاخر بپردازد.

طلایی با بیان اینکه آموزش موسیقی و مسائل پیرامون آن باید در جای خودش دیده شود و در مقام بود و نبود آن نظری نداریم، اظهار کرد: مساله‎ مهمی که در این زمینه باید به آن توجه شود این است که سازمان فرهنگی هنری شهرداري تهران متولی امر آموزش موسیقی نیست و این موضوع در وظایف و مأموریت‌های سازمان گنجانده نشده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در دوره جدید مدیریت سازمان فرهنگی هنری شهرداري تهران، مأموریت‌های این سازمان در حال ساماندهی، بازخوانی و بازتعریف قرار دارد و ممکن است در این بازتعریف، در برخی موارد تغییراتی صورت گیرد که موجب برداشت‎های متفاوتی از سوی افراد شود. یکی از موضوعاتی که در دوره جدید مدیریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دنبال آن هستیم، قرارگیری این سازمان در جایگاه واقعی خود است تا بتواند با توجه به اهداف کلان و مأموریت‌هایی که دارد به درستی و به ترتیب اولویت به وظایف خود عمل کند.

طلایی تصریح کرد: در این زمینه باید فعالیت‎های فرهنگی هنری را از بخش فعالیت‎های اجتماعی جدا کنیم و سازمان فرهنگی هنری متولی مأموریت‎ها و وظایف مدیریت شهری در امور فرهنگی هنری شود.

وی متذکر شد: بنابراین باید این پیش‌داوری‌ها ‎ را کنار بگذاریم و اجازه دهیم با ساماندهی و بازتعریف مأموریت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداري تهران که در حال انجام است، این نهاد فرهنگی در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

کد خبر 264645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha