همشهری آنلاین: ثبت نام بیمه‌ی تکمیلی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور به‌صورت آن‌لاین از ۱۰ تیرماه آغاز می‌شود.

بیمه تکمیلی

به گزارش ايسنا،برای اولین‌بار ثبت نام از متقاضیان بیمه‌ی تکمیلی این صندوق به‌صورت آن‌لاین و از طریق سایت اینترنتی سازمان، به نشانی http://honarcredit.ir/ انجام می‌شود.

صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان اعلام کرده است: «در راستای نیل به اهداف نوین صندوق اعتباری هنر و نیز اهمیت و نگاه ویژه به مقوله بهداشت و سلامت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور در تنظیم قرارداد با شرکت بیمه سعی شده تا با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود، تعهدات درمانی در مقایسه با سنوات گذشته به نسبت قابل توجهی افزایش یابد.

لازم به یادآوری است اعضای صندوق با پرداخت بیش از نیمی از حق بیمه مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی درمان می‌شوند و مابقی هزینه برعهده صندوق خواهد بود.»

بر این اساس، فقط اعضای صندوق یا کسانی که از طریق این صندوق تحت پوشش بیمه‌ی تأمین اجتماعی قرار دارند، مجاز به استفاده از خدمات بیمه‌ی درمان تکمیلی هستند با این وجود، متقاضیانی که شرایط لازم برای عضویت را نیز دارند، در صورت طی مراحل عضویت قبل از ثبت نام می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

اعضای این صندوق در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی صندوق نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.

کد خبر 264030

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha