همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از قرار گرفتن این دانشگاه در میان ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا خبر داد و گفت: میزان تولیدات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سال ۸۳ تا کنون بیش از پنج برابر شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا رهایی در نشست با برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی دانشگاه صنعتي اميركبير، برنامه‌ریزی و بسترسازی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را از جمله زمینه‌های ایجاد شده برای پیشرفت دانشجویان ذکر کرد و گفت: در چند سال اخیر با راه‌اندازی اداره کل انجمن‌های علمی و المپیادها زمینه‌ای فراهم شد تا دانشجویان وارد رقابت‌های المپیادهای علمی شوند.

رهایی، تلاش‌های دانشگاه صنعتي امیرکبیر برای وارد کردن دانشجویان به عرصه‌های رقابت‌های علمی را یادآور شد و گفت: زمانی که این بستر در دانشگاه ایجاد شد شاهد موفقیت‌های دانشجویان این دانشگاه بودیم و شک ندارم که در سال‌های آینده شرایط ما در این زمینه بهتر خواهد شد.

وی در خصوص رشد تولیدات دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: از سال 83 تا کنون میزان تولیدات علمی این دانشگاه از 270 مقاله به هزار و 400 مقاله افزایش یافته است.

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير، قرار گرفتن دانشگاه امیرکبیر در میان 500 دانشگاه برتر دنیا و کسب رتبه اول در میان دانشگاه‌های کشور را از دیگر موفقیت‌های این مرکز دانشگاهی نام برد و اضافه کرد: علاوه بر این از میان 40 طرح کلان مصوب شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری 18 طرح در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اجرایی می‌شود و از دانشجویان درخواست مي‌شود تا در اجرای بهتر این پروژه‌ها فعالانه مشارکت کنند.

کد خبر 263241

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha