همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آخرین مهلت ثبت‌نام برای دریافت آرم طرح ترافیک را پایان تیرماه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا محمود صفارزاده با بیان این که توزیع آرم‌های جدید طرح ترافیک امسال از ابتدای شهریور ماه آغاز می‌شود و تا 15 شهریور ماه ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: آرم‌های طرح ترافیک سال گذشته از 31 شهریور ماه دیگر اعتبار نخواهند داشت.

وی افزود: تعداد آر‌م‌های طرح ترافیک امسال افزایش نیافته است و همچون سال گذشته 89 هزار و 110 آرم طرح ترافیک توزیع خواهد شد.

صفارزاده درباره نحوه دریافت آرم طرح ترافیک گفت: افراد حقیقی و حقوقی ابتدا باید از طریق سایت www.tehran.ir ثبت نام کنند و پس از آن که بر اساس شاخص‌های تعیین شده واجد شرایط شناخته شدند، مسؤولان مربوطه با آنها جهت تحویل مدارک به شهرداری‌های مناطق تماس خواهند گرفت.

وی افزود: شهرداری‌های مناطق 22 گانه بعد از تطبیق کپی مدارک با اصل آنها اطلاعات را وارد سیستم سازمان حمل و نقل و ترافیک می‌کنند و آرم‌ها بعد از صدور، در اختیار شهرداری‌های مناطق قرارگرفته و سپس توسط پیک‌های بادپا آنها را به درب منازل متقاضیان تحویل می‌دهند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نرخ آرم‌ها در سال جاری گفت: نرخ آرم برای گروه‌های حمایتی (خبرنگاران، خانواده شهدا، جانبازان، معلولین حرکتی و بیماران خاص) 20 هزار تومان ، برای اشخاص حقیقی، مالکان وانت‌بارها و سرویس‌های حمل و نقل عمومی250 هزار تومان و برای اشخاص حقوقی اعم از موسسات دولتی، غیردولتی و شرکت‌ها 750هزار تومان خواهد بود.

وی با اشاره به نرخ صدورآرم طرح ترافیک برای پزشکان گفت: درصورتیکه پزشکان به عنوان اشخاص حقیقی نسبت به تهیه آرم اقدام کنند، قیمت آرم برای آنان 250 هزار تومان خواهد بود، اما اگر از طریق سازمان نظام پزشکی برای دریافت آرم اقدام کنند باید 750 هزار تومان بپردازند.

صفارزاده با بیان این که درآمد قابل توجهی از محل مبلغ دریافتی صدور آرم طرح ترافیک برای سازمان حمل و نقل وترافیک حاصل نمی‌شود، اظهار کرد: همچون سال گذشته امسال برای گروه‌های حمایتی حدود 20 هزار آرم طرح ترافیک، برای اشخاص حقوقی حدود 47 هزار آرم و برای اشخاص حقیقی حدود20 هزار آرم در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: متقاضیان پس از وارد کردن مشخصات خود در سایت شهرداری تهران یک کد دریافت می‌کنند که در واقع شماره پیگیری آنهاست و از طریق آن می‌توانند از جریان صدور آرم مطلع شوند و در صورت نیاز و مواجه شدن با مشکل خاصی با شماره تلفن 82106106 تماس بگیرند.

کد خبر 26322

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز