یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

گروه شهری: در سی‌و پنجمین جلسه شورای شهر مقرر شد از آنجا که شورای شهر و فرمانداری هنوز به جمع‌بندی نهایی در تعیین نرخ آرم طرح ترافیک نرسیده‌اند، مجوزهای سال گذشته طرح ترافیک تا زمان تعیین نهایی قیمت، اعتبار خواهند داشت.

خسرو دانشجو سخنگوی شورای شهر به خبرنگاران گفت: در جلسات مشترک فرمانداری با شورای شهر و شهرداری، پیشنهادهای گوناگونی مطرح شد اما بر روی هیچ یک ازاین پیشنهادات توافقی قطعی حاصل نشد. بنابراین آرم‌های طرح ترافیک85 تا جمع‌بندی نهایی همچنان معتبرخواهد بود.

به گفته سخنگوی شورای شهرتهران، ازیک طرف فرمانداری معتقد به برخورداری نرخ مجوز طرح ترافیک از مصوبه شورا و یا موافقت وزیر کشور است ازطرف دیگردر شورای شهرهم 2 نظر مختلف وجود دارد، عده‌ای معتقد به تعیین قیمت توسط هیات امنای سازمان حمل و نقل و ترافیک هستند و عده ای دیگر مصوبه شورای شهر را دراین باره لازم می‌دانند.

وی درباره علت مخالفت نکردن اعضای شورا نسبت به نرخ‌های آرم طرح ترافیک طی ماه‌های گذشته و قبل از اعتراض فرمانداری تهران گفت: همان موقع نیز تعدادی از اعضای شورای شهر تهران از جمله بنده نسبت به افزایش این نرخ‌ها اعتراض داشتیم اما به جمع بندی نهایی نرسیدیم و تصمیم خاصی نگرفتیم و این موضوع بلاتکلیف ماند.

دانشجو در ادامه به مباحث بررسی شده در جلسه غیرعلنی روز یکشنبه اشاره کرد و گفت: در این جلسه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب درباره وضعیت فعلی آب و فاضلاب شهر به ارائه گزارش پرداخت. 

بر اساس گزارش ارائه شده مشخص شد که  در تامین آب تهران مشکلاتی وجود دارد و شورای شهر پیشنهاداتی به منظور جداسازی شبکه آبرسانی برای مصارف گوناگون مطرح کرد.

کد خبر 31021

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز