جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
۰ نفر

مردی که برای انتقام‌جویی از همسر سابقش فرزند ۸ساله او را در داخل مدرسه به قتل رسانده است در نخستین جلسه محاکمه اتهامش را پذیرفت و چگونگی ارتکاب این جنایت را شرح داد.

متهم

اين مرد 50ساله كه عليرضا نام دارد متهم است اواسط ارديبهشت‌ماه امسال به‌دنبال اختلاف با همسر سابقش به مدرسه پسر 8ساله او به‌نام اميد در خيابان نادري قزوين رفته و او را در دستشويي مدرسه با ضربات چاقو به قتل رسانده است. او كه هنگام ورود به مدرسه كلاه كاسكت به سر داشت بعد از قتل پسربچه سوار بر موتورسيكلت‌اش از آنجا گريخت و ساعتي بعد به كلانتري سبزه‌ميدان اين شهر رفت و خودش را تسليم كرد.

عليرضا در جريان بازجويي‌هاي اوليه اتهامش را پذيرفت و گفت براي انتقام‌جويي از همسر سابقش دست به اين كار زده است. وي مدعي شد: مدتي قبل پدر اميد (‌مقتول) در تصادف جانش را از دست داد و من با اينكه متاهل بودم با مادر اميد به‌طور موقت ازدواج كردم. اما بعد از مدتي به‌دليل اختلافات مالي از هم جدا شديم و پس از آن هر چه از او خواستم كه دوباره با هم ازدواج كنيم، وي قبول نكرد.

سر همين مسئله با هم دچار كشمكش و درگيري شديم تا جايي كه نسرين از من به اتهام تهديد و مزاحمت در دادسراي قزوين شكايت كرد اما اين شكايت به جايي نرسيد. من كه مي‌ديدم مادر اميد به خواسته‌هاي من اهميتي نمي‌دهد و حاضر نيست با من دوباره ازدواج كند، تصميم به انتقام‌جويي گرفتم و براي همين به مدرسه پسرش رفتم و او را به قتل رساندم. به‌دنبال اعترافات اين مرد، پرونده با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست به دادگاه كيفري استان قزوين فرستاده شد.

در جلسه محاكمه كه صبح چهارشنبه در شعبه دوم دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد ابتدا نماينده دادستان به قرائت كيفرخواست پرداخت و اتهام عليرضا را مباشرت در قتل عمدي اعلام كرد و خواستار مجازات او شد. در ادامه مادر و پدر بزرگ اميد در جايگاه حاضر شدند و خواستار قصاص قاتل شدند.

سپس نوبت به عليرضا رسيد تا از خود دفاع كند. او با پذيرش اتهامش جزئيات بيشتري از جنايت را شرح داد و گفت: من زحمات زيادي براي اين خانواده كشيدم و كارهاي زيادي براي مادر اميد انجام دادم اما او قدر كارهايم را ندانست و تصميم گرفت ديگر با من زندگي نكند به همين دليل تصميم گرفتم از او انتقام بگيرم و پسرش را در مدرسه به قتل رساندم. با پايان اظهارات متهم و وكيل مدافع‌اش رئيس دادگاه ختم جلسه را اعلام كرد و شنيدن آخرين دفاع متهم و ادامه رسيدگي به اين پرونده به جلسه ديگري موكول شد.

کد خبر 262442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha