همشهری آنلاین: سخنگوی فراکسیون زنان مجلس، از حمایت این فراکسیون نسبت به لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات زنانی که فرزند معلول،‌ صعب‌العلاج یا زیر ۷ سال دارند، فراکسیون با این لایحه موافقت کرد.

لاله افتخاری

لاله افتخاری در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت،‌ در تشریح جزئیات جلسه فراکسیون زنان مجلس،‌ افزود: طرح افزايش جمعیت از مواردی بود که در فراکسیون مورد بحث قرار گرفت و بر اساس آن مقرر شد تا پیشنهادات فراکسیون به همراه دیگر پیشنهادات در این‌باره مطرح شود.

نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: فراکسیون زنان مجلس بر این مهم تاکید دارد تا طرح جمعیت هرچه سریع تر در دستور کار جلسه علني قرار گیرد.

این نماینده مجلس نهم، ‌با بیان اینکه بحث کاهش ساعت کاری زنان از دیگر مواردی بود که درجلسه مذکور بررسی شد، افزود: پس از بحث و بررسی فراكسيون موافقت خود را  با لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل اعلام كرد.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، درباره دلیل موافقت فراکسیون با لایحه كاهش ساعت کاری زنان شاغل، گفت: براي رفع مشکلات زنانی که فرزند معلول،‌ صعب‌العلاج یا زیر 7 سال دارند و اینکه بار مالی این لایحه از سوی دولت دیده شده لذا فراکسیون با آن موافقت کرد.

 

کد خبر 262278

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha