همشهری آنلاین: نمایشگاه گزیده آثار تجسمی شاگردان "پرویزتناولی" به همراه رونمایی از یکی از ساخته های او در گالری ۱ فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهري آنلاين، نمایشگاه گزیده آثار تجسمی شاگردان "پرویز تناولی" در سه بخش "مجسمه سازی با اشیاء بازیافتی"، "معاصر سازی اسطوره" و "سه بعدی بر دیوار" از جمعه 23 خرداد ساعت 17 در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه حدود 30 اثر از 25 هنرمند، همراه با رونمایی از مجسمه "سیمرغ در چمنزار" که ازساخته های پرویز تناولی در سال 1389 است و تا به حال دیده نشده، برای اولین بار رونمایی می‌شود.

آتنا اخوان، علیرضا آمدی، کوروش آمری، فریش البرز کوه، سهیلا ایلدار، امیر آذر، مصطفی اسماعیلی، مهروز بلادی، سوگل جمعدار، پگاه حاجی محمدی، ترانه خانجانی، سارا رزمی، علیرضا رسول زاده، رضا شبان، نیلوفر صالحی، لیلی طاهری، مریم طبایی، آیه قاسمی، شاهین قاسمی، شبنم قفقازی، امیر موسوی زاده، علی موسوی زاده، زهرا محسنی و نریمان نخجیری از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از شنبه تا پنجشنبه، ساعت 10 تا 19 و ایام تعطیل نیز از ساعت 14 به گالری 1 فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

نمایشگاه "مجسمه سازی با اشیاء بازیافتی"، "معاصرسازی اسطوره" و "سه بعدی بردیوار" از جمعه 23 خرداد افتتاح می‌شود و تا 6 تیر ادامه دارد.

کد خبر 262164

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha