همشهری آنلاین: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه صنایع دستی امسال که با استقبال چشمگیری از سوی بازدید کنندگان همراه بود، بخش کارگاه‌های تولید زنده است که در غرفه‌های مختلف بیست و چهارمین نمایشگاه صنایع دستی کشور برپا است.

به گزارش همشهري آنلاين، غرفه‌های متنوع و رنگارنگ بیست و چهارمین نمایشگاه صنایع دستی که در حال حاظر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برپا شده است، غیر از آثار هنری زیبا و چشم نواز جذابیت های دیگری نیز دارند.

به خصوص اگر هنرمندان حاضر در نمایشگاه به صورت زنده به تولید آثار هنری صنایع دستی مشغول باشند و در همین فضای محدود نمایشگاهی به صورت عملی به شما نشان ‌دهند که چگونه یک اثر شکل می‌گیرد و چه سختی‌هایی دارد.

از تراش سنگ‌های قیمتی گرفته تا دوخت و دوز روی پارچه و سفالگری و قلمزنی را می‌توان در تعدادی از غرفه‌های سالن هفت نمایشگاه ديد و با هنرمندان و اساتید صنایع دستی به گفت و گو نشست.

از جمله این کارگاه های می‌توان به تراش سنگ‌های قیمتی، قلاب دوزی روی پارچه یا رشتی دوزی، پته دوزی، سوزن دوزی بلوچ، میناکاری و ... اشاره کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی ایران از 20 تا 25 خردادماه از ساعت 15 تا 21 در سالن های 7 و 8 و 9 نمایشگاه بین المللی تهران برپا است.

کد خبر 262478

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha