همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر محمود نیلی احمد آبادی را به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب کرد.

به گزارش پايگاه رسمي وزارت علوم، دکتر رضا فرجی‌دانا در اين حكم آورده است: «امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه تهران را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفريني آن در اقتصاد دانش‌بنيان و تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي ایفا نمائید».

دکتر محمود نيلي احمد آبادي داراي دكتراي مهندسي متالوژي و مواد از دانشگاه توهوكو ژاپن و استاد دانشگاه تهران است.

دكتر نيلي احمد آبادي پيش از اين مديريت بخش مهندسي جهاد دانشگاهي دانشگاه شيراز، معاونت فني و پژوهشي نيروي هوايي سپاه پاسداران، معاونت آموزشي گروه متالورژي دانشگاه تهران، معاونت پژوهشي دانشكده فني دانشگاه تهران، رياست پرديس دانشكده‌هاي فني دانشگاه تهران و مديريت قطب علمي مواد با كارايي بالا را عهده‌دار بوده است.

وزير علوم، تحقيقات و فناوري پس از به پايان رسيدن دوره رياست دكتر فرهاد رهبر در دانشگاه تهران، دكتر محمدحسين اميد استاد پرديس كشاورزي و منابع طبيعي دانشگاه تهران را به عنوان سرپرست اين دانشگاه منصوب كرده بود.

کد خبر 262047

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha