مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام اینکه نوسازی ناوگان تاکسیرانی در حال انجام است گفت: مصوبات قانونی فراهم شده تا با معافیت عوارض گمرکی بتوانیم از خودروهای هیبریدی خارجی در ناوگان تاکسیرانی استفاده کنیم.

به گزارش مهر، میثم مظفر با بیان این مطلب اظهارکرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران و طرحی که توسط شهرداری تهران ارائه شده بود معافیت عوارض گمرکی خودروهای خارجی با سوخت هیبریدی محقق شده است که در این راستا از سرمایه گذاران دعوت می شود برای ورود تاکسی ها خارجی و نوسازی ناوگان همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط ویژه ای برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است که از طریق فراخوان عمومی اعلام می شود گفت: هر سرمایه‌گذار به شرط آن که حداقل 200 خودروی هیبریدی را بتواند وارد ناوگان کند با استفاده از شرایط و تسهیلات ویژه می‌تواند از این معافیت بهره‌مند شود.

مظفر ادامه داد: خودروهای خارجی هیبریدی از تکنولوژی و ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و در کاهش آلودگی هوای پایتخت نیز موثرند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران معتقد است: ورود این تاکسی‌ها در تحول ساختار و سیستم تاکسیرانی نقش بسیار مهمی دارند و گامی در راستای ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان محسوب می‌شود.

 

کد خبر 260558
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز