همشهری آنلاین: مدیرعامل برج میلاد تهران از رونمایی میز خدمات‌رسان به گردشگران (HELP DESK) در ششمین برج بلند مخابراتی دنیا خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرزاد هوشیار با بیان این‌که با افتتاح HELP DESK در برج میلاد تهران، خدمات ویژه‌ی گردشگری به بازدیدکنندگان، به‌ویژه گردشگران خارجی ارائه می‌شود، یادآوری کرد: HELP DESK مجموعه‌ای از خدمات گردشگری است که برای نخستین‌بار در ایران قرار است در برج میلاد تهران افتتاح شود.

وی همچنین با اشاره به این‌که برج میلاد تهران در حال حاضر به یکی از مقاصد گردشگری مسافران پایتخت تبدیل شده است، گفت: گردشگران با مراجعه به HELP DESK که در زیرگذر برج میلاد تهران افتتاح می‌شود، می‌توانند انواع خدمات گردشگری را مانند نقشه‌ شهر، معرفی هتل‌های شهر، آگاهی از آخرین اطلاعات پرواز، راه‌آهن، پایانه‌های مسافری، تأیید و ثبت بلیت مسافران خارجی از طریق شبکه‌ی اینترانت و اینترنت و صدور گواهینامه بین‌المللی دریافت کنند.

به گفته‌ او، راه‌اندازی HELP DESK با هدف استانداردسازی سفر و گردشگری در پایتخت و برای ارائه‌ خدمات ویژه به گردشگران تهران، بویژه مسافران خارجی در برج میلاد تهران است.

کد خبر 260549
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز